ilpostino Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 *grøss* du vurderer vel ikke seriøst å ha musikk på hjemmesiden din? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I javascript? Hmm, her lukter det propritær IE kode laaang vei... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 vær så snill å ikke ha lyd på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) musikk og lyd generellt på websider er jævelens verk! Sitter man og slapper av, har hørt på litt høy musikk. Surfer rundt...plutselig får hjerteinfarkt av at sida du sjekker begynner å blåse ut backstreet boys på full guffe! Urgh! Samme pokker hvor god musikksmak eiern har, det er en UTING. Da lukker nok de aller flest (99.9%) av surferne sida så fort som mulig, istedet for å gidde å lese et ORD av det som står der. Man gidder ikke å lete rundt etter et bittelite kontrollpanel med Stop-knapp heller. Er vel ikke det du vil? Endret 5. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Skal vi se hvor mange poster vi kan få under en tråd uten å svare på spørsmålet? Jeg vet selvsagt at det er djevelens verk, men nå er det nå en gangslik at jeg lager en hjemmeside for en person som ønsker seg én eneste ting, og det er nettopp det. Så da har jeg ikke noe annet å gjøre enn å bøye meg etter det. Er det ingen som vet det, eller vet dere bare hva dere synes om musikk på hjemmesider? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 har sett at det er mulig i flash også... da får du det mer closs-browser... hvis du trykker på denne linken vil du se mange script som gjør det du skal... har ikke brukt musikk på websider på flere år... så har desverre ingen script å anbefale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå