Myklebust89 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har et problem... jeg har laget et program, og skal lage til et help-opplegg... det i seg selv er lett nok, men det jeg irriterer meg over er at jeg aldri får labelene til å bli flerlinjede! hvordan? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 variabel := 'blabla' + #13 + #10 + 'dumdidum'; gir: blabla dumdidum dette du tenker på? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kombinert med WordWrap := true; vil vel alt være fryd og gammen... -Vegar Endret 4. mars 2004 av Format71 Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 hmmm... ikke verre... da er alt bra i verden! takk! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) hmmm... ikke verre... da er alt bra i verden! takk! Alt bra i verden?? Det skal ikke mye til for å glede deg! EDIT: Beklager for at dette var litt offtopic... Endret 4. mars 2004 av @kd Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 hehe... i min lille programmerings-verden vel og merke... det står ikke så ******* bra til med resten av verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå