Hauk500 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har tatt backup (CD) av .pst filen i Outlook 2003 fra pc på jobben. Har prøvd å impotere og åpne denne filen på pc hjemme (har her også Outlook 2003). Men får melding at jeg ikke har tilgang, og eller at dette ikke er en pst-fil. Noen som har en ide på hvordan jeg skal få åpnet denne filen på pc`en hjemme?? Har prøvd å endre pc "navn" og "domene" til å være likt som på jobb.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Sørg for at den Outlook versjonen du ønsker å importere filen fra har de samme patchene innstallert som den versjonen de ble lagret i, i første omgang... Deretter kopier PST filen fra CD'en inn på hardisken og sjekk at rettighetene er i orden/skrivesperre av osv..... Endret 3. mars 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Prøvde dine forslag tnr100 men fremdeles samme problemene. Noen andre som vet hva som må til får å få åpnet en backup pst fil?? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, tipper du har Windows 2000 eller XP. Da må du først ta å kopiere filen over på maskinen din, gå inn på "Egenskaper (høyreklikk på filen) --> sikkerhet --> og legge til "Alle" og gi dem alle rettigheter. Sjekk også at filen ikke er skrivebeskyttet. Da skal det gå greit å importere filen. Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Får ikke opp alternativer sikkerhet i xp, hva kan jeg gjøre for å få dette alternativet?? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 På Folder Options -> View -> helt nederst; fjern krysset på use simple file-sharing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå