Demogorgon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hello trenger et lydkort til en grei penge som an brukes til litt hobby musik.. jeg har en vamp2 effektprosessor og en metal sone vrenger som står for bråket, men trenger en grei måte å få lyden inn på pc'n uten for mye jalla mekk, og programvare både til midi port komunikasjon med vampen og det bør ha en frontmodul. har sett litt på et hercules koret til ca 1200 med front modul, selv om jeg ikke har linken tilgjengeig. hva anbefaler dere? mvh demogorgon Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) M-Audio Audiophile 2496 (har ikke breakout-box) M-Audio Delta 1010LT (uten breakout-box, men modellen finnes med) ellers har M-Audio drøsser av gode lydkort. Hvis du først skal investere, så gjør det skikkelig! Se på www.procom.no PS! Det heter en V-Amp, ikke en "vamp"... Endret 4. mars 2004 av moskus Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du glemte å nevne Delta 44 og 66 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du glemte å nevne Delta 44 og 66 Derfor jeg sa "Se på www.procom.no" Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Her har du noen kort som koster 1500,- eller mindre som er greie nok. TerraTec Producer Phase 22, 24Bit/96kHz Har ingen erfaring med dette lydkortet fra terratec. audigy2 Ja du kan bruke creative kort, men det er mye støy og "dårlig" lydkvalitet. Med dårlig så mener jeg dårlig i forhold til profft utstyr. Hvis du skal ta opp bare for å ta opp ting så du ikke glemmer ideene dine så er det greit nok. Men pass på at det er fra audigy serien! De andre kortene har for dårlig latency. Hvis du allerede har ett audigy lydkort så kjøp deg en overgang fra jack til minijack og så kan du kople gitaren rett inn i lydkortet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 hmm.. takker for hjelpen. jeg ble nylig kjent med en kar som har eget studio, så jeg skal høre med han hva han ville ha kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå