Zary Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hvordan går jeg fjerna Trojan, har prøvd fixen på www.norton.com men den fant ikke noe.. Jeg har sletta mIRC å lagt inn igjen men funka ikke.. det som kommer opp på mIRC er "trojan client - please clean your pc." :\\ Neep hlp plz.. Takk på forhånd ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 3. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 såre enkelt: bruk antivirusprogrammet som du har installert og kjør en scan. for du har vel antivirus installert...? hvis ikke, så kan du gjette på hva som er lurt å gjøre... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hvis ikke, så kan du gjette på hva som er lurt å gjøre... ...som f.eks å poste riktig sted? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 -Feilpostet Kan ikke akkurat se hva denne tråden har med Feedback, forslag til forbedringer av Hardware.no etc å gjøre! Vi har et forum for slike tråder som dette, flyttes til forumet Sikkerhet . Pass på neste gang at du sjekker godt om rundt forbi før du poster, så slipper du å poste feil. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvordan går jeg fjerna Trojan, har prøvd fixen på www.norton.com men den fant ikke noe.. Jeg har sletta mIRC å lagt inn igjen men funka ikke.. det som kommer opp på mIRC er "trojan client - please clean your pc." :\\ Neep hlp plz.. Takk på forhånd Du kan bruke The Cleaner. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 The cleaner er et nyttigt og flott prog.....last det ned, tror det skulle renske pcen din.(vet at opus allerede har fortalt om dette men jeg kan ikke få skryt nokk av programmet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå