beatex Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Akkurat ferdig (tror jeg) med en ny side som jeg har designet for et firma. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på det hele. Vet at "hilleren prosjektering" kunne vært større men jeg synes det ble best slik det er. Har kun testet siden i IE 6.0 samt opera 7.0, der funker alt bra men forundrer meg ikke om alt blir "ødelagt" i eldre versjoner. Regner med dere finner en del feil og mangler. I alle fall deilig å være ferdig med det meste link: Hilleren prosjektering Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Mycket bra, behagelige farger. Funker fett i mozilla firefox også. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Førsteintrykk; rent og ryddig! Siden går _nesten_ helt til toppen, men det er et bittelite mellomrom mellom "siden" og toppen. Dette tomrommet ville jeg fjerna. Fonten og "::" i menyen var upassende. Tror verdana 9px bold hadde gjort seg bedre. Bevel-effekten på menybakgrunnen passer ikke med stilen ellers. Ellers ryddig og luftig, noe jeg synes gjør seg bra til en slik side. Ilderkast 4; Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du bør kansje rydde litt opp i koden. Validerer ikke hos validator.w3.org Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bortsett fra at arial'en i menyen pluss de ultranoobe ":"-ene så var det bra synes jeg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det polcat sa + at grafikken er altfor tung... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jajajaja, va'kje ille dette her. Eneste jeg kan komme på i farten er menyen. Syns den kunne vært litt større. Litt mer luft mellom linkene og toppen og litt mer luft mellom de enkelte linkene. Og så syns jeg den var litt "treg". Har du brukt display:block; eller noe sånt? Syns den hadde den "tregheten" i seg. IE6 btw. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 - Tok litt tid å laste ned alt her (sitter 1024/256 "bredbånd"). - Bakgrunnsbilde som repeteres, var egentlig ikke så bra, var ikke helt seamless - menyens bakgrunn/ramme var litt for mye bevel, pluss at den ikke avslutter noe bra på toppen - "::" på meny elementene er "harry" + Ser likt ut i alle nettlesere jeg har her. IE5.01/5.5/6.0, FireFox og Opera 7.23. (Testet ikke activex noe særlig i IE (skrudd av)) Ellers veldig bra dette Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Meget bra for å være den første versjonen! Jeg hadde dog endret menyen som jeg ikke synes passer helt med resten av siden. Stilen var ganske ryddig og pen men jeg hadde kanskje lagd en esktra (to tynne?) streker på toppen av siden, under "Hilleren Prosjektering" altså der du nå har en tjukk lilla strek. Jeg likte godt den lille røde streken som du har under "om oss" overskriften, jeg hadde brukt den samme stilen til å lage en strek under "samarbeidspartner" og ved menyen. Kanskje du kan lage noe en morsom javascript meny hvor "hover" effekten er at en slik liten strek kommer under det du peker på? Og at det evt. er en liten rød strek på siden av menyen? Kort sagt, jobb videre med de små detaljene, det er ofte at det er de som gjør at en side blir ekstra bra ... det lille ekstra som alle snakker om (les = idol). Lenke til kommentar
beatex Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 wow, tok ikke lang tid før tilbakemeldingene kom, takk alle sammen. Jeg skal gjøre noen av forandringene dere foreslår, bytte font i menyen, ta vekk ::, større mellomrom mellom linkene og se hvordan det blir uten bevel´en i menyen........tung grafikk ja, ganske mange bilder som jeg helst ikke vil komprimere for mye.........kommer snart tilbake, får se hva jeg rekker før jeg legger meg, opp tidlig imorra Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 tung grafikk ja, ganske mange bilder som jeg helst ikke vil komprimere for mye Det gjør ingenting om du komprimerer thumbnails masse Lenke til kommentar
beatex Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) sånn, da har jeg utført noen forandringer....bare gjort det på index2 sida så hvis du trykker på andre linker får du opp gamle versjonen. link: hilleren prosjektering Endret 3. mars 2004 av beatex Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du bør vel gjerne ha noe som skiller menyen og innholdet litt bedre. Lenke til kommentar
beatex Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) ja, litt enig der. Ble litt nakent i menyen. Må finne på noe der. Uansett synes jeg det ble bedre med verdana fonten og mer mellomrom i menyen, takker for tilbakemld.....greit å få litt feedback av og til, blir ofte blind når man sitter for lenge med et design Endret 3. mars 2004 av beatex Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 likte forandringen, men det mangler noe stilfulle linjer som skiller meny og innhold. jeg savner også litt mer struktur over innholder. synes det er litt løst satt opp den nye menyen er bedre enn den forrige.. jeg synes ikke at det gjør seg ikke med "::" i en meny for et seriøst firma. minner litt om en cs side. hvis du får inn noen flotte velplasserte skillelinjer vil dette bli bra Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ble bedre nå ja, men bakgrunnen tror jeg at du må gjøre noe med... Den ser litt "n00b-aktig" ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Copyright-linjen kan forresten godt plasseres i footeren. Blir litt rart når den er "utenfor" siden, på en måte. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) jeg syntes det var for mye luft.. tomrom.. "En spesiell viktig ting " "En spesielt" heter det vel strengt tatt.. tar seg dårlig ut med skrivefeil på en slik side.. "Å bygge egen bolig er som oftest en families største investering, og det er da viktig med et resultat som er tilpasset familiens behov, der målsetningen er at huset skal oppfylle drømmen om et hjem, og hjemmet skal oppfylle ønsket om en praktisk hverdag. " Gispe etter luft.. trenger et punktum en plass der, for lang setning.. Men overall er det bra. Kreativitet/originalitet: 1/6 fargevalg:4/6 oversikt: 6/6 banner: 2/6 Overall: 3+ Endret 4. mars 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå