Christopher Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Jeg prøver å installere Windows XP på denne pc'en: AMD Athlon XP prosessor Asus A7S333 256 ddr ram Problemet er at under instalasjonen av XP (helt i starten, ved installing devices) så skrus skjermen av og ingenting skjer, pc'ens vifter og disker står på men ingen reaksjoner. Dette skjer på nøyaktig samme sted hver gang! Windows har tidligere vært installert, men vil altså bare ikke installere seg inn på nytt, veldig rart. Takker for alle svar, håper på å få løst problemet så fort som mulig. Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har vært borti noen AMD pc´r som kan være litt sære på XP . Det jeg har gjort da er å legge inn 2K først, så oppgradere til XP. Men dog jeg tror det kan virke som ting og tang går litt kjappere i 2k en XP når slike problemer dukker opp . Dette er bare en erfaring jeg har hatt, men håper den kan hjelpe deg . Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har sjøl hatt prob med å installere XP. Hugsar ikkje akkurat kva som var problemet, men løysinga var å laste ned ei fil frå microsoft.com som laga 6 oppstartdisketta. Når eg brukte dei funka alt supert. winxpbootdisksetup..... d funka fett Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Problemet var skjemkortet som av en eller annet teit grunn streiket under installering av komponentene i pc'en. Byttet ut skjermkortet og alt virket fint! Endret 4. mars 2004 av Christopher Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) *slettet* Endret 4. mars 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå