potetskrell Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noen som har erfaringer med AOpen H 700B? Tenkte jeg skulle anskaffe meg et slikt. Billig og ganske pent, ut i fra bildet. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ganske pent tower og ganske så mye betre plass i dette en det er i de gamle maxi towerene Strømforyningen er av FSP Group og er svært stillegående Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Kunne du ha sendt meg noen bilder "real life", evt via pm eller mail? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Kunne du ha sendt meg noen bilder "real life", evt via pm eller mail? Hepp AOpen H700B Full Tower Som du får se har toweret god plass, det ene minuset så langt er disk brønnene( eller hva en kaller det ) til hardiskene nede kun plass til 2stk, og øverst plass til 4 oppe, kunne tenke meg at den øverste hadde vært plassert nederst. http://img.neoseeker.com/v_image.php?articleid=1616&image=1 Selv har jeg tatt den ene brønnen fra mitt gamle Aopen HX08 og poppet den sammen med den nederste brønnen, så jeg har nå plass til 9stk hardisker, det medfører selvsagt at jeg ikke kan koble til noen vifte fremme. noe som ikke er det samme som testen er tuten som brukest til å kjøle cpuen, noe som jeg tror ikke er så voldsomt nødvendig. Fronten er også sølvaktiv og ikke hvit som bilde viser når du åpner døren, kun 2stk USB fremme og lyd, men 1394(6pin) kan skaffest. driver å legger in støydempingsmatter nettop så jeg håper dette blir tilærmende lydløst Får se om jeg legger frem bilder en dag. Det jeg kunne ønske var at døren kunne åpnest fra venstre side og ikke høyre som er vel standar på alle tower samt denne låsen kunne de gjerne spart seg for. Endret 6. mars 2004 av Abits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå