Navido Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja..overskriften sier seg selv Når jeg skriver feks Pake istedet for Pakke så kommer det en rød linje under ordet Paken som betyr at ordet Pake er skrevet feil Hvordan slår jeg av den røde skriften? Veldig irriterende Svar foooooooooooort Takker Navidoooo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan slå det av med en liten "knapp" midt på statuslinjen helt nederst, der er det et lite ikon som ser ut som en åpen bok med et kryss på. Da setter du kontrollen for det dokumentet du jobber med. Du kan slå det av permanent i Tools - Options - Spelling & Grammar, slå av haken for "Check spelling as you type". Lenke til kommentar
Navido Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja..overskriften sier seg selv Når jeg skriver feks Pake istedet for Pakke så kommer det en rød linje under ordet Paken som betyr at ordet Pake er skrevet feil Hvordan slår jeg av den røde skriften? Veldig irriterende Svar foooooooooooort Takker Navidoooo Ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan slå det av med en liten "knapp" midt på statuslinjen helt nederst, der er det et lite ikon som ser ut som en åpen bok med et kryss på. Da setter du kontrollen for det dokumentet du jobber med.Du kan slå det av permanent i Tools - Options - Spelling & Grammar, slå av haken for "Check spelling as you type". Ok Takker..funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå