Lego Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei For ca 3 uker siden bestilte jeg et msi Gf4 ti4400. Den gang stod det at kortet kostet 3000,- etter ca 2 uker steg prisen til 3649,-. Jeg fikk senest i går (etter at prisen var steget) mail om endring av leveringstid men prisen var fremdeles 3000. Kortet ankommer psdata i morgen(bekreftet). Har jeg rett på å få kortet for 3000,- etter å ha fått to ordrebekreftelser på dette. Slik jeg ser det, så er det vel kontraktbrudd dersom jeg ikke får det for den prisen. I mailen jeg fikk står det ingenting om dette, fant heller ikke noe på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Prisen som var fastsatt da du bestilte varen gjelder for deg. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Du skal ha kortet til den prisen som var gjeldende da du bestilte. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Snakk om kjapp respons.... Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå