Mira Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kjør et preloadscript på bildene i mouseover... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kjør et preloadscript på bildene i mouseover... Eller CSS-versjonen.. Det kan vel ikke kalles preload, den laster jo ingenting.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Kjør et preloadscript på bildene i mouseover... Eller CSS-versjonen.. Det kan vel ikke kalles preload, den laster jo ingenting.. Preload? Hva mener dere? Uansett, var det for store mellomrom mellom linkene i menyen? Noe ellers å forandre på? Takker for svar! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 At det bildet som kommer når du har musen over et bilde allerede er lastet slik at det ikke tar tid å vide bildet.. Da vli mouseoverfunksjonen blinke litt. I CSS bruker man en annen metode jeg ikke gidder å komme innpå her. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) "preloading"-script Takker! Funker nå tror jeg! Edit: Eller ikke... Har jeg skrevet inn scriptet feil? bildeKildeListe = new Array { "images/hjem2.gif", "images/profil2.gif", "images/bilder2.gif", "images/linker2.gif", "images/gjestebok2.gif" } lstPicList = new Array(); for (counter in bildeKildeListe) { bildeListe[counter] = new Image(); bildeListe[counter].src = bildeKildeListe[counter]; } Endret 29. mars 2004 av Pug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå