Pug Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Melwasúl's Web Jeg har fått veldig mye hjelp fra FuLu for å kode denne siden, og jeg lurer på hva dere synes om den nå? Er ferdig med bare forsiden foreløpig, så det er ikke noe innhold ennå, men men... Hva synes du? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Mouseover på menyen og finn et PHP-poll-script.. Ser fint ut. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Synes det er helt greit egentlig, selv om de blå ovalene ikke er helt min stil. Samt at fonten i de samt menyen ikke er noe særlig. savner også en mouseover. Kanskje bytte ut ovalene med noe mer beskjedent og heller satse på en mer markant header kanskje også en slag coyright/ kontakt i footer Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Litt dumt at poll'en var i javascript, får den ikke opp i IE (skrudd av js der, du vet hvor sikker js er ) Ellers er vel designet enkel og grei den Siden jeg strukurerte koden/css en del for deg så tror jeg ikke bør kritisere så mye av del delen hehe, bare håpe du lærte litt mer CSS/HTML da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jeg stemte "Middels" på pollen. Det sier litt. Jeg likte fishen du trådstarter viste oss i forkant for en god uke tilbake. Da kritiserte jeg fontvalget, og det gjør jeg ennå. Fontvalget i meny, og i de ganske pene blå boksene er grunnlag til å bli flau over. Det bør skiftes, og kan enkelt byttes. Jeg ser gjerne at det kommer en mouseover i menyen med tid og stunder. EDIT: Stå på! Endret 3. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Mouseover på menyen og finn et PHP-poll-script.. Ser fint ut. Takker! Bruker jeg imageready for å ordne mouseover? Jeg kan ikke noe PHP... Med å finne et PHP-poll-script, mener du copy-paste kode da eller? Ny font... Hvilken font anbefales istedet for den "flaue" fonten jeg har nå da? Takker for all tilbakemelding! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ting/index.html Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg stemte "Middels" på pollen. Det sier litt. Jeg likte fishen du trådstarter viste oss i forkant for en god uke tilbake. Da kritiserte jeg fontvalget, og det gjør jeg ennå. Fontvalget i meny, og i de ganske pene blå boksene er grunnlag til å bli flau over. Det bør skiftes, og kan enkelt byttes. Jeg ser gjerne at det kommer en mouseover i menyen med tid og stunder. EDIT: Stå på! enig med Dunnis Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hvorfor er det så sinnsykt med cookies på siden din? Lenke til kommentar
memix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 likte ikke helt fonten på menyen, men ellers var det fin side, kanskje litt bredere og ikke så høy ? hvet ikke helt Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Synes den var fin!! Ga den en BRA! Endret 4. mars 2004 av stian123 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 hvorfor er det så sinnsykt med cookies på siden din? Cookies? Jeg vet ikke jeg... Siden blir hosted av start.no... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hvorfor er det så sinnsykt med cookies på siden din? Cookies? Jeg vet ikke jeg... Siden blir hosted av start.no... Er sikkert den vote/poll saken som er i JS som setter noen cookies (men pleier ikke å bry meg om cookies) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Har vært opptatt med skole og diverse annet, så jeg har ikke rukket å gjøre noe mye med siden min... Men nå er jeg syk, så da har jeg jo faktisk tid til overs! Hvilken font bør jeg bruke? http://home.no.net/melwasul/forum/Sample1.gif http://home.no.net/melwasul/forum/Sample2.gif Klarer ikke å bestemme meg... Finnes så utrolig mange... Evt noen som vet om en annen font som passer til siden min? Hvordan ordner jeg mouseover når jeg har et imagemap som meny? Må jeg skrive om/kutte opp menyen slik at hver knapp blir ett bilde? Jeg finner ikke ut av hvordan jeg ordner en PHP poll... Funker det med javaskcript, eller finnes det noen enkle PHP poller ? Endret 12. mars 2004 av Pug Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg finner ikke ut av hvordan jeg ordner en PHP poll... Funker det med javaskcript, eller finnes det noen enkle PHP poller ? http://www.hotscripts.com/ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har ordna mouseover og copyright nederst på siden nå... Jeg bare lurer på om menyen ser litt for oppstykket ut...? Måtte lage såpass store gif'er for hver knapp pga. dropshadow. Skal jeg lage nye menyknapper? Ble det stygt med så store mellomrom? Noe annet som bør forbedres/skiftes ut eller lignende på siden? Link Takker for alle svar Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har sett de oval tingene før.... er det derdig-buttons?? Jeg bare spør.... de hadde ikke det looket av noe man har tilpasset siden selv... ellers bra Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Liker veldig godt menyikonene som er laget i photoshop, meget bra. Ellers er vel siden helt ok, synes fortsatt du bør fikse opp rolloverne i menyen! Fikse rolloverene? Jeg har rollover på menyen nå, om det var det du mente? Ovaltingene er laget ved litt hjelp av en tutorial... Fulgte litt av tutorialen og eksperimenterte litt selv... Fulgte denne turorialen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå