Vallhall Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hei dere Kan dere hjelpe meg å finne ut om falcon er "like rundt hjørnet" eller? og hvor kan jeg få tak i det? er "gold" versjonen en tillegspakke eller er det en helt ny (oppgradert sim)? Hadde den originale falcon for en del år siden, men har mista den Please hjelp meg her Lenke til kommentar
Pack-Man Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Dette er vel allerede besvart litt tidligere i dette forumet, men : Ser ut til at Falcon 4.0 Gold: Operation Infinite Resolve ble kanselert nå nylig : G2I delcines Atari's offerPosted by shadow on February 29, 2004 G2Interactive, Inc. has determined that it is in the best interest of G2Interactive and that of the Community to decline the contract amendment proposal offered by Atari. All effort to further develop any product based on the intellectual property owned by Atari has been discontinued. Med andre ord Falcon 4.0 Gold: Operation Infinite Resolve er kanselert... Rett meg om jeg tar helt feil her... Du kan lese mer her : GameSpot.com artikkel om Facon's død G2 Interactive homepage SimHQ Forums Endret 3. mars 2004 av Pack-Man Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) sarkasme/ Men de skal gi oss en ny og bedre sim. Hurra. /sarkasme Er ikke spesielt overrasket, for G2 lovte oss gull og grønne skoger. Angrer nå på at jeg solgte Falcon 4.0 (med papir manual..). Vel, høres ikke så ille ut, kan hende vi får en ny superrealistisk flightsim. Den skal dekke hele jordkloden med tusenvis av flyplasser / striper. Vi får vente og se, dette vil vel ta fler år fra nå. Trøsten er at vi da vil sitte med enda raskere PC'er, noe som igjen vil føre til bedre både grafikk og AI. Endret 4. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå