Gå til innhold

Hvilken type minnebrikker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler crosair twinx, jeg har et par av disse og til forskjell fra unnamed versjoner av rambrikker jeg har hatt før virker disse raskere, og jeg har også hatt mindre windowsproblemer med disse eks. som at windows "henger" seg.

Du finner også tester av rambrikker på "test" linkene som forhåpentligvis vil gi deg mer info.

Endret av ajohn_richard
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler crosair twinx, jeg har et par av disse og til forskjell fra unnamed versjoner av rambrikker jeg har hatt før virker disse raskere, og jeg har også hatt mindre windowsproblemer med disse eks. som at windows "henger" seg.

mener du LL versjonene da?

Lenke til kommentar

Du finner også tester av rambrikker på "test" linkene som forhåpentligvis vil gi deg mer info.

Skulle kanskje sett under "test" før jeg startet denne tråden.Fant veldig mye nyttig der,men er selvsagt ute etter andre sine erfaringer også.

Hvorfor er enkelte brikker så j¤¤¤¤g dyre???Hva gjør dem som ikke andre gjør?Tenker ikke på hastighets-forskjellen,men 2 brikker med lik hastighet-like data og den ene DOBBEL SÅ DYR som den andre.Merkevarer? :no:

Lenke til kommentar

Det er alltid en sammenheng mellom kvalitet og pris. Vil du ha kvalitetsbrikker, som ikke skaper seg, kjøp dyre. Er det ikke så nøye om de er stabile og av god kvalitet, kjøp billig ram.

Har selv corsair 3200LL og har ikke hatt noen problem.

Lenke til kommentar
Hadde jo vært lurt om du fortalte hvilken masin de skulle brukes til . er det en p4 , xp eller A64 har du tenkt å klokke osv

vet ikke med trådstarteren men jeg har en p4 3.0c med Abit ic7-g og no apache dritt 512 ram lagde en test med forskjeller med en og to sånne brikker og fant ut at jeg må få meg noen nye...

prisene er stive nå så jeg tror jeg venter litt ;)

Lenke til kommentar
Hadde jo vært lurt om du fortalte hvilken masin de skulle brukes til . er det en p4 , xp eller A64 har du tenkt å klokke osv

vet ikke med trådstarteren men jeg har en p4 3.0c med Abit ic7-g og no apache dritt 512 ram lagde en test med forskjeller med en og to sånne brikker og fant ut at jeg må få meg noen nye...

Kan jo nevne at på akkurat det oppsettet der var jeg mest fornøyd med Geil og OCZ

Lenke til kommentar

Kan jo nevne at på akkurat det oppsettet der var jeg mest fornøyd med Geil og OCZ

kan du gi meg noen linker til noen konkrete forslag?

Lenke til kommentar

Grunnen til dette spørsmålet er at undertegnende vurderer å bygge et 64bit-system.Vil da "kline til" med skikkelig kvalitet av alt.Om det blir noe av ennå vet jeg ikke.Er jo ikke så mye som er forberedt på dette ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...