Wolf22 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hah! Chess har gratis MMS i hele Mars og April! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hah! Chess har gratis MMS i hele Mars og April! Fra internett? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi lever i nuet og ikke i fortiden.... hva netcom og telenor har hatt spiller vel ingen rolle.... Så det speler ingen rolle ka rykte telenor og netcom har bygd opp? og kor masse penga dei har sopt inn over tid? hm.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg ser ikke helt vitsen med gratis mms fra nett. Hadde vært bedre hvis det var fra mobil. Men, det er min mening da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ganske greit fra nettet egentlig, når du kan laste opp dine egne bilder. Og så går det en del raskere å skrive da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Joa, sant det. Men liker det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Hah! Chess har gratis MMS i hele Mars og April! Fra internett? Fra mobiltelefon. Blir for dumt å sende MMS fra internett... Det rare er at det plutselig i forrige måned ikke lenger funket å sende MMS. Får bare opp feilmelding, og på detaljer står det noen om at foretrukket multimedietilgangspunkt ikke er gyldig eller noe sånt. Jeg har ikke rørt noen innstillinger, og det samme skjedde med broren min... Men samme det. Bruker ikke MMS uansett... Endret 6. mars 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 En kan jo selvfølgelig ha mobilhandel uten å ha telenor abm. Jeg har Chess, og mobilhandel gjennom Telenor. Det går veldig fint det, så ikke noe argument for å ikke ha Chess.... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 men du får jo ik alle de tjenestene som tnm kunder får... du får heller ik satt opp visa kortet ditt mot mobilhandel... så du må gjøre det på den tunge måten.. det er vel grenser på hvor mye gratis tjenester dere skal ha hele tiden og da.. noe vits å klage på at mms er gratis fra nettet.. de hadde jo gratis mms en GOD stund så da hadde du vel sjansen til å sende så mye du bare måtte ønske.. sykt hvor folk klager ass.... har dere ik råd til å sende så la vær... eller slutt å klag så innmari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå