Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
go chess go chess :thumbs:

 

 

hvem var det som hadde gratis i nesten et år da..... telenor og netcom det..... :thumbs:

Men no har jo telenor hatt monopol på telefon/mobil nesten....i lang stund...ikkje no lenger men dog...så det skulle berre mangle om dei ikkje kunne skilte med noken matchande priser :yes:

Lenke til kommentar

jaja.... men både de og netcom kjørte jo gratis mms kjempe lenge....

 

 

om chess vil ha det gratis så er det kjempe bra... men de andre har hatt sine gratis sjanser... og nå kjører de en annerledes kamapanje...

 

:thumbs:

 

 

det er vel grenser for hvor mange gratis kampanjer man skal legge ut...

 

har dere ik råd til å sende en mms så la vær..... :green:

Lenke til kommentar

Mulig at Telenor / Netcom faktisk er billigere for noen, men du og du så regningen min ble redusert da jeg flyttet over til Chess for en stund tilbake....

 

Moralen: Har du Telenor / Netcom, sjekkk ut om de virkelig er billigst for deg!! Er de det, så flott for deg, men mest sannsynlig blir du lurt..... :p

Lenke til kommentar
Mulig at Telenor / Netcom faktisk er billigere for noen, men du og du så regningen min ble redusert da jeg flyttet over til Chess for en stund tilbake....

 

Moralen: Har du Telenor / Netcom, sjekkk ut om de virkelig er billigst for deg!! Er de det, så flott for deg, men mest sannsynlig blir du lurt..... :p

det er vel opp til hver enkelt å vurdere...

 

kanskje noen faktisk har råd til å betale litt ekstra...

 

lurt???? på hvilket grunnlag kan du si at de blir lurt???

 

har f.eks chess mobilbonus??? mobilhandel?? mobilpost som er GRATIS???

 

bare spør jeg altså...

 

ja jg vet at chess er billige og det er kjempe flott for alle dere som benytter dem.. såklart hvis noen kun er interessert i å ringe og sende sms og det lønner seg og bytte så tror jeg folk klarer å tenke selv..

 

trenger ik forklare oss hundre og førti ganger at chess er billige.... :green:

 

men nå er d egentlig ik det som er tema her da... :thumbs:

Lenke til kommentar
Vet du hva som hadde vært enda bedre enn gratis MMS, gratis RINGETID!!

Da hadde jeg hatt noe å smile av. Det synes jeg Chess kan gjøre. La oss si at de gjør det gratis i 1 måned! hmm.... :w00t::D:D

det skjer ikke. eneste grunn til å kjøre gratis mms er heroinprinsippet: de vil ha deg hekta, så du fortsetter i et (ihvertfall nesten) like høyt bruksmønster når de innfører betaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...