Gå til innhold

andre sender meldinger til meg på msn uten

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et irriterende problem med msn som plager meg grenseløst. Jeg starter pc`n, kobler til nett via online adsl, lar vær å logge meg på msn med vilje for at ingen skal forstyrre meg når jeg f. eks spiller. Allikevell sender folk meg meldinger, men sannsynligvis ikke via msn messenger men windows messenger. det dukker opp et vindu med "enklere design" eller hva nå jeg skal kalle det. sannsynligvis windows mennenger.

Hva må jeg gjøre for at windows messenger ikke logger meg på automatisk eller at jeg ikke mottar meldinger når jeg ikke er logga på msn messenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Regner med at det er en type Net Send som plager deg. Sjekk denne siden eller søk på f.eks "stop net send" på Google.

Skjønte ikke helt det andre spm ditt, logger en instant message-klient seg på uten at du vil det, eller er det bare dette vinduet som popper opp du mener?

Lenke til kommentar

Det som skjer, er at du blir logget automatisk på Windows Messenger når du slår på maskinen din. Det følger med windows og du har sikkert det i tillegg til evt. 6.1. Du kan fjerne Windows Messenger ved å skrive en kommando i Start-Kjør-... hmm.. la meg finne den komandoen igjen :) I'll get back to you

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...