Gjest Medlem-42829 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hm. Da jeg prøver og lage ett program med VB så lager jeg knapper osv.. men av og til da jeg ska se hvordan det blir så kommer det at programmet må lukkes. også om jeg sletter noen knapper. da kommer det samme feil. hva kan være galt? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 tror at uannsett hva som er galt så er det noe "kritisk". ellers hadde det sikkert bare kommet en "intern" error melding. Jeg hadde hvertfall reinstalert Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har nok reinstallert 3 ganger. men skjer det samma heletiden. :S kjedelig..... Dette kommer: Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hvilken VB versjon har du (Learning, Standard, Professional, Enterprize, CCE) ? Har du prøv å installere Windows på nytt? Og, skjer dette med andre programmer? Du kan naturligvis prøve denne gratisversjonen av VB istedenfor, hvis da det ikke er den du bruker: Visual Basic Control Creation Edition Endret 3. mars 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Det er Enterprice jeg bruker.. men har nettopp formatert.. har reinstallert mange ganger, skjer ikke med andre programmer går lei, vil lage prog som dere Edit1: Da jeg trykker på "Mer info" på error meldingen kommer dette Sier meg egentlig ingening :( Takk for all hjelp jeg kan få Edit2: Jeg lastet det ned det du sa aadnk funker fint det men er jo selvfølgelig ikke det samme som det andre Endret 4. mars 2004 av Medlem-42829 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror du bør klage til Microsoft for dette. Har egentlig aldri hørt om noe lignende før. Jeg har en eldre versjon av VB6 Enterprise enn den du har installert, men her funker den som en klokke. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nja.. denne versjonen og samme sak funker hos en kammerat av meg.. skjønner ikke helt hvorfor men noe md PCn ? men hva?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå