JonnyHZ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har leitet etter dette,men utvalget på harddisk-kabinetter som tar flere disker er minimal. Emagic har disse http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=9&s=pl som er veldig flotte (har en selv). Spørsmålet mitt er om det er mulig å få tak i lignende harddisk-kabinett som tar 2 eller flere harddisker.Det hadde jo vært genialt. Kom gjerne med forslag og inspill til dette lille "dilema" jeg har. Vil gjerne ha en annen løsning enn å dytte kabinettet full av disker. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hva med å lage to plater som du måler opp og borer hull i => skruefester til harddiskene. |-hdd-| |-hdd-| |-hdd-| |-hdd-| Mye moro man kan gjøre selv, da det er moro Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Greit nok,men hva med grensesnittet?Kunne tenke meg et kabinett med flere disker med kun et grensesnitt.Vet ikke om det går med usb/firewire,men skulle gå med scsi. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) http://www.enhance-tech.com/products/quadr...apack_main.html Dette er det nermeste jeg fant. 1000-1500,- Fire S-ATA kontakter. Passer også til CD-ROM osv. EDIT: Jeg kjøpte for et par mnd siden et par 3.5 kabinetter fra DENNE tyske ebay butikken. De jeg kjøpte hadde både USB2.0 og FW kontakt, og ser veldig nice ut. Jeg betalte ~600 for to stk+porto+pengetrasaksjonsgebyr. (må bruke internasjonal bankoverføring) Om du kjøper f.eks fire slike så kan du ta ut innmaten (eller tape de sammen ) og lage ditt eget kabinett. Om du bruker FW kan du seriell koble så mange disker du vil også. (En inngang og en utgang på disken, slik at du bare bruker i FW kontakt i datamaskinen.) Endret 4. mars 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Dette begynner å bli interesant.Takker så mye for svar hitill.Begynner å få noen ideer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå