Lou Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Har byttet hovedkort og CPU og får ikke noe signal ut til skjermen. Har ikke satt i lydkort eller PCI dingser. Noen som har idé hvorfor det ikke fungerer?Skjermkortet er ok, ok hovedkortet er ok... Litt vanskelig å finne feil uten skjerm Endret 3. mars 2004 av Lou Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 forsøk med en annen rambrikke, eventuellt kun en brikke hvis du har 2 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvilken slott har du satt minnebrikken i? Prøv og reset Csmos.. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Fungerte å bytte ut RAM brikken, og kun ha en brikke i. Makinen booter opp, men jeg får ikke noe signal til skjermen, med mindre jeg bruker det grafikkortet som sto på kortet sist. Planen var å bruke et annet grafikkort Fler idéer? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det nye skjermkortet er defekt... Lenke til kommentar
Lou Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det er faktisk et eldre skjermkort...og det fungerer. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Resete Bios? Bytte harddisk:/? Visst du har flere... Lenke til kommentar
Lou Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Flyttet nettopp reset lasken over. Noen sekunder skulle holde, men ingenting endret seg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Da vet jeg ikke:/ Kommer du inn i Windows med det gammle skjermkortet da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Da må det være en eller annen konflikt... Hvilket kort er det gammle/nye da? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Installerer Windows med skjermkortet som virker, og så bytter jeg skermkort når alt er oppe og går. Takk for RAM tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå