ompapels Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bare lurer er det bare meg som venter på test av Medion laptopene fra komplett ? og test av Dell Inspiron 9100 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, det er jeg enig i. vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for nå er min 2 uker gamle Dell Inspiron 8600 nærmest ødelagt, skjermen får plutselig vertikale streker osv. det liker jeg dårlig... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, det er jeg enig i.vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for nå er min 2 uker gamle Dell Inspiron 8600 nærmest ødelagt, skjermen får plutselig vertikale streker osv. det liker jeg dårlig... Er dette feil post? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, det er jeg enig i.vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for nå er min 2 uker gamle Dell Inspiron 8600 nærmest ødelagt, skjermen får plutselig vertikale streker osv. det liker jeg dårlig... Offtopic: Ser ikke ut som at du er noe fornøyd med 8600? Tenker på å kjøpe den samme selv, men er usikker, for Dell har vel ikke det beste rykte jeg vet om!! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, det er jeg enig i.vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for nå er min 2 uker gamle Dell Inspiron 8600 nærmest ødelagt, skjermen får plutselig vertikale streker osv. det liker jeg dårlig... Er dette feil post? altså, ja. he he. det var litt feil, det jeg dog var enig i var om en test av nevnte maskiner kunnet kommet men burde vel gå til barbara.no og ikke hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå