:---{D Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet at det funker på 6600, men jeg tror jeg så et sted hvor men kunne laste ned et program hvor du kunne ha themes på 3650... Har lest et annet sted at det herper telefonen hvis du gjør et eller annet med themes på 3650.. Hva er sant??? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan bruke smart launcher for å få skins til 3650 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan bruke smart launcher for å få skins til 3650 Hva kalte du det??? Hvor får du det fra?? Hva er det??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du finner det på www.symbianware.com Han kalte det Smart Launcher. Det er også navnet på programmet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Du finner det på www.symbianware.com Han kalte det Smart Launcher. Det er også navnet på programmet. Jeg gidder ikke å betale for det.... Noen kan kanskje sende meg en PM og si meg en adresse.. Jeg har yahoo groups... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du finner det på www.symbianware.com Han kalte det Smart Launcher. Det er også navnet på programmet. Jeg gidder ikke å betale for det.... Noen kan kanskje sende meg en PM og si meg en adresse.. Jeg har yahoo groups... Du spurte jo hvor man kunne få tak i det Og det moderatorene ikke liker er oppfordring til pirat virksomhet. Du kan også lete sjøl. Tar ikke lange tiden. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 <Et program som er mye fetere enn SmartLauncher er WildSkinz da det går inn i selve "menyene" mens SmartLauncher kun skifter bakgrunn og layout på logoene i hovedmenyen! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Og alle jeg kjenner som ahr prøvd WildSkinz har måttet formatere fordi det har føkka opp telefonen deres totalt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Never, ever, in your whole life, install WildSkinz on your Nokia 3650!!! WildSkinz screws upthe whole 3650 system. It was never intended to work on the 3650, only on the 7650. Tror ikke jeg prøver wildskins.... Så dette på internett en gang.... Endret 10. mars 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 hmmm...funker fint hos meg hvertfall.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Det vil ikke virke med 3650, se her Please note that this application is not compatible with the Nokia 3650 phone Endret 10. mars 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 det driter jeg i....jeg bruker det og det fungerer fint...har ingen problemer what so ever....så det som står der er feil...det funker fett på 3650! Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) helt til du sletter progget og kan kun skrive tall i SMS'ene dine. Been there, done that.. Wildskinz suger maks brennpung ette er et problem som en del støter borti. Alfabetet forsvinner rett og slett fra telefonen, og det er kun mulig å skrive tall! Synderen er programmet Wildskinz. Dette gjør du for å fikse det Heldigvis er det veldig enkelt å fikse det - du trenger ikke å formatere eller resette telefonen en gang. Det eneste du trenger å gjøre er å gå inn i wildskinz programmet -> Options -> disable. Deaktivere wildskinz funksjonen altså! Å uninstallere wildskinz hjelper ikke - du må deaktivere den først! Så hvis du allerede har uninstallert wildskins, er du nødt å installere det igjen, for så å deaktivere det, og uninstallere det igjen! Problemet oppstår ca 7 dager etter at wildskinz er installert. En helt utrolig bug av produsenten, WildPalm. Moralen er: Aldri installer et program de har laget igjen. Det er bare bugs, og dritt som ødelegger telefonen din (unntatt Goboy som ser ut til å være OK). kilde:unlock.no Endret 11. mars 2004 av Teksup Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 det driter jeg i....jeg bruker det og det fungerer fint...har ingen problemer what so ever....så det som står der er feil...det funker fett på 3650! Er det feil ja det er jo direkte fra de som har laget programmet da Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 bruker tracker til p800 iallefall her er linken til skins. Jeg har "registrert" utgave Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg vil ikke anbefalle Smartlauncher,det gjør at mobilen blir treig.Testet ut programmet,men moben ble ufattelig treig.Så jeg endte opp med å slette det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå