Gå til innhold

Themes på 3650?

Anbefalte innlegg

Vet at det funker på 6600, men jeg tror jeg så et sted hvor men kunne laste ned et program hvor du kunne ha themes på 3650... Har lest et annet sted at det herper telefonen hvis du gjør et eller annet med themes på 3650.. Hva er sant???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner det på www.symbianware.com

Han kalte det Smart Launcher. Det er også navnet på programmet.

Jeg gidder ikke å betale for det.... Noen kan kanskje sende meg en PM og si meg en adresse.. Jeg har yahoo groups...

Lenke til kommentar
Du finner det på www.symbianware.com

Han kalte det Smart Launcher. Det er også navnet på programmet.

Jeg gidder ikke å betale for det.... Noen kan kanskje sende meg en PM og si meg en adresse.. Jeg har yahoo groups...

Du spurte jo hvor man kunne få tak i det :wallbash:

Og det moderatorene ikke liker er oppfordring til pirat virksomhet. Du kan også lete sjøl. Tar ikke lange tiden.

Lenke til kommentar
Never, ever, in your whole life, install WildSkinz on your Nokia 3650!!! WildSkinz screws up

the whole 3650 system. It was never intended to work on the 3650, only on the 7650.

Tror ikke jeg prøver wildskins.... Så dette på internett en gang....

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

helt til du sletter progget og kan kun skrive tall i SMS'ene dine.

Been there, done that.. Wildskinz suger maks brennpung

ette er et problem som en del støter borti. Alfabetet forsvinner rett og slett fra telefonen, og det er kun mulig å skrive tall!

Synderen er programmet Wildskinz.

Dette gjør du for å fikse det

Heldigvis er det veldig enkelt å fikse det - du trenger ikke å formatere eller resette telefonen en gang.

Det eneste du trenger å gjøre er å gå inn i wildskinz programmet -> Options -> disable. Deaktivere wildskinz funksjonen altså! Å uninstallere wildskinz hjelper ikke - du må deaktivere den først! Så hvis du allerede har uninstallert wildskins, er du nødt å installere det igjen, for så å deaktivere det, og uninstallere det igjen! 

Problemet oppstår ca 7 dager etter at wildskinz er installert. En helt utrolig bug av produsenten, WildPalm.

Moralen er: Aldri installer et program de har laget igjen. Det er bare bugs, og dritt som ødelegger telefonen din (unntatt Goboy som ser ut til å være OK).

kilde:unlock.no

Endret av Teksup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...