kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Her er mitt bidrag til en deilig verden full av meningsløse websider. Meningsløst NB: Du trenger litt prosessorkraft for at siden skal kjøres noenlunde smooth. Og dessverre kjører den bare i IE foreløpig (Opera har jeg ikke testet). Karakter? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Funker i opera også Stilig sak, men hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Unnskyld språket, men hva i gamperæva er det der for noe? En webside er det vel ikke? Så ut som noen som var mekket i Bryce på 5 min... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ser at det står © 1998, Philip Brodelli (?) elns nede i hjørnet, så da er det vel ikke du som har laget den? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Funker i opera ogsåStilig sak, men hva skal den brukes til? Ja hva skal den brukes til? Absolutt ingenting tenker jeg. Den var vel kun ment som en javascript/dhtml test. Kanskje jeg kan prøve å lage et 3d spill med javascript/dhtml. Forslag mottas gjerne. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) NB: Du trenger litt prosessorkraft for at siden skal kjøres noenlunde smooth. Tydeligvis ikke. Den kjørte godt på severen min. (400MHz) Karakter? Kreativt? Ja. Orginalt? Litt. Webside? Nei. Du havner midt på treet, uten videre grunnlag; Endret 3. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ser at det står © 1998, Philip Brodelli (?) elns nede i hjørnet, så da er det vel ikke du som har laget den? Jeg "lånte" bare bakgrunnsbilde fra denne fyren, så jeg tenkte det var best å la copyrighten stå. Resten har jeg skrevet selv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Ser at det står © 1998, Philip Brodelli (?) elns nede i hjørnet, så da er det vel ikke du som har laget den? Virker som om det er bakgrunnsbildet som har copyright, ikke siden. EDIT: Synkronposting... Endret 3. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Du havner midt på treet, uten videre grunnlag; Har du feber? EDIT: Ta den røde steinen og flytt den over i adresselinja, så skjer det noe rart, hvorfor det? Gjelder i grunn den flygende dingsen også, i hvert fall noen ganger Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har du feber? Litt vondt i halsen bare. Poenget mitt at om det på noen måte kunne blitt laget som en webside, er ideen noe som kunne blitt noe bra. Slik det er nå, er det som han selv sier; meningsløst. Derfor midt på treet (uten videre grunnlag) Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 NB: Du trenger litt prosessorkraft for at siden skal kjøres noenlunde smooth. Tydeligvis ikke. Den kjørte godt på severen min. (400MHz) Karakter? Kreativt? Ja. Orginalt? Litt. Webside? Nei. Du havner midt på treet, uten videre grunnlag; Wow! En treer må je si meg fornøyd med, med tanke på at siden min ikke inneholder noenting vettugt. Tusen takk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kanskje jeg kan prøve å lage et 3d spill med javascript/dhtml. Forslag mottas gjerne. Det tror jeg ikke går, siden det du har gjort her er å bare flytte på bilder. Blir værre hvis du skal begynne å rotere de, slik at baksiden kommer frem. Uansett var dette en tøff, men utrolig meningsløs side, og får en svak firer av meg. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Kanskje jeg kan prøve å lage et 3d spill med javascript/dhtml. Forslag mottas gjerne. Det tror jeg ikke går, siden det du har gjort her er å bare flytte på bilder. Blir værre hvis du skal begynne å rotere de, slik at baksiden kommer frem. Uansett var dette en tøff, men utrolig meningsløs side, og får en svak firer av meg. Det tror jeg ikke går, siden det du har gjort her er å bare flytte på bilder. Blir værre hvis du skal begynne å rotere de, slik at baksiden kommer frem. Uansett var dette en tøff, men utrolig meningsløs side, og får en svak firer av meg. Da har jeg ca. 3,4 i gjennomsnittskarakter hvis jeg tar med kattens karakter, og det er jo en grei begynnelse. Takk til alle for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Da har jeg ca. 3,4 i gjennomsnittskarakter hvis jeg tar med kattens karakter, og det er jo en grei begynnelse. Kattens? Han er faktisk en ilder Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Kattens? Han er faktisk en ilder Tabbe av meg Endret 3. mars 2004 av kaffenils Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 EDIT: Ta den røde steinen og flytt den over i adresselinja, så skjer det noe rart, hvorfor det? Gjelder i grunn den flygende dingsen også, i hvert fall noen ganger Skjer ingenting spesielt hos meg, utenom at bildet av steinen vises. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Stilig den der, men å lage et spill i js på en slik måte hmm ja, sikkert tøft men, optimalt og fornuftig, nei Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 EDIT: Ta den røde steinen og flytt den over i adresselinja, så skjer det noe rart, hvorfor det? Gjelder i grunn den flygende dingsen også, i hvert fall noen ganger Skjer ingenting spesielt hos meg, utenom at bildet av steinen vises. Da skjer det jo noe da? Men la denne filen seg lokalt? Og hvorfor akkurat den steinen? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Da skjer det jo noe da? Men la denne filen seg lokalt? Og hvorfor akkurat den steinen? IE lagrer jo alle bilder i en cache folder, og steinen er et eget bilde, som IE åpner når en drar den til adresselinjen. Dette skjer med alle bilder og linker når de slippes der. Grunnen til at steinen er et eget bilde er at jeg har satt zIndex på den til 1200. Kulene beveger seg med i en sinus svingning i 3d planets z akse. z verdien kopiere jeg til kulenes zIndex, og på den måten ser du at de beveger seg både foran og bak steinen. Når zIndex til kulene er større enn 1200, så vises de foran, og når den er mindre enn 1200 vises de bak. De andre steiene du ser på skjermen er ikke egne bildefiler. De er kun en del av bakgrunnsbildet. (Huff, dette ble dårlig forklart.. ) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kreativitet/originalitet: 6/6 fargevalg:0/6 oversikt: 0/6 banner: 0/6 Overall: 1,5 tøft, men er det en webside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå