bleidd Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tenker på denne: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=2...16&pn=283054555 Har dårlig dekning hjemme, men er greit ved vinduene. Men jeg liker altså ikke å være avhengig av hvor i rommet jeg er for å snakke i mobilen. Noen som vet om en slik repeater-sak fungerer bra? Hvor får den strøm fra? (Kan mekke 12V hjemme om det trengs). Hvis jeg skjønner det riktig, skal den altså gi meg "vindusdekning" i hele leiligheten, sant..? Uten å ha telefonen fysisk koblet til en stor antenne. Dette hadde virkelig vært genialt for meg. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Tja, det er tilbehør til en mobiltelefon. KAN vel postes under elektronikk, men er jo viktig for alle som sliter med mobildekning hvis denne funker bra da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tja, det er tilbehør til en mobiltelefon.KAN vel postes under elektronikk, men er jo viktig for alle som sliter med mobildekning hvis denne funker bra da Ja ok teknisk sett så kan det vel postes her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå