Earendil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har delt en 200 GB inni tre partisjoner, det funket helt fint til jeg installerte Win XP Pro på nytt, det var da partisjonene ble skadet. Jeg kan ikke gå inn på den, heller ikke åpne noen filer fra den. Forslag til hvordan jeg kan reparere partisjonen igjen? Hvis jeg tar Kjør -> CHKDSK J:\ så popper det fram et nytt vindu som straks stenger seg igjen. J er den skadede partisjonen. Seriøse forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Har nå prøvd Partition Magic og diverse andre programm for å prøve å fikse partisjonen, men ingenting funker dessverre. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) prøv følgende: Start -> kjør -> skriv inn 'cmd' (uten ' selvsagt) -> chkdsk [stasjon]: /f [stasjon] byttes selvsagt ut med stasjonsbokstaven på aktuelle partisjon Edit: hadde vært fint å vite om det er NTFS eller FAT32 vi snakker om her Edit#2: hvis det er NTFS prøv også følgende: Start -> kjør -> skriv inn 'cmd' (uten ' selvsagt) -> chkdsk [stasjon]: /r Endret 7. mars 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Her er det snakk om NTFS Edit: Prøvde CHKDSK, men som tidligere nevnt så funket det ikke. Først står det "Filsysteemtypen er NTFS." Deretter "Dette er ikke et NTFS-Volum. Endret 8. mars 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå