norpheus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har en Plextor PX-708A (8x DVD+r/4xDVD-r/4xDVD RW/40x cd-r/40x cd-rom). Satte meg nettopp ned og skulle kopiere en cd for søster. Putta inn kilde cd'n, også fikk jeg beskjed om å sette inn destinasjons cd-n. Jaok, putta den inn. Da sto den og spinte opp på nytt og på nytt i et minutts tid, før jeg fikk en error om at brenninga feilet. "hmm" tenkte jeg og slang inn en ny brennecd, samma feilen igjen. Har også prøvd å bare brenne ut non mp3 filer både som data-cd og musikk-cd. Får "power calibration failed" og "medium no seek error". Brennern fuka helt fint på fredag (har bare brukt den en gang til å rippe et par sanger fra en cd siden det), da brant jeg 5-6 cd'r med non filmer på. Noen som vet hva som kan være feil? Har brennern rett og slett bare takka for seg? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 For å være helt sikker så kan du prøve andre CD-R plater. Har du nyeste 1.04 firmware? Har du slått av PC'en og på igjen? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Har nå lagt inn nyeste firmware og skrudd maskinen heelt av og på igjen, men uten noe annet resultat. Skal prøve non andre plater i morgen.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan være kopisperre på cd platen du prøver å kopiere. Så vil eg annbefale å simulere/test brenne først, så slipper du å ødelegge de billige platene dine, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå