megavolt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er ikke sikker på om det enda heter multitap, men det het ihvertfall det før... Hvor får man orginal Sony multitap billigst? Finner nesten ingen butikker som har det i det hele tatt... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Play.com har laget en egen form for multitap, som de selger til £9.99...noe sånt som 130 kr... Overkommelig spør du meg Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Play.com har laget en egen form for multitap, som de selger til £9.99...noe sånt som 130 kr...Overkommelig spør du meg Multi Player Adaptor? Er den pålitelig? Har litt dårlig erfaring med uorginalt tilbehør, men Joytech er jo ganske kjent så jeg går for den. Gidder ihvertfall ikke legge ut 500kr for en orginal Om den blir ødelagt så er jo ikke 130kr en formue heller... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Linken din funket ikke, men jeg regner med vi snakker om samme saken... Gå for den du, som du sier er ikke 130 kr akkurat så store summen, og saken funker sikkert fint! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Linken din funket ikke, men jeg regner med vi snakker om samme saken...Gå for den du, som du sier er ikke 130 kr akkurat så store summen, og saken funker sikkert fint! Skal bli gøy med multiplayer igjen... Slipper å kjøpe 2 ekstra kontrollere iom. at de gamle til psx funker Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hehe, du får kose deg med det da! Multiplayer gjør ofte i utgangspunktet halvdårlige spill så mange ganger bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå