jaha Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 har bare modem nå, og så lurte jeg på om det var noen mulighet for at jeg kunne jukse meg til å få isdn hastighet på internetten her... går på elektro, så jeg kan kanskje bygge en boks av et slag, men vet ikke hvordan den skal være.. alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hehe den der ideen skal du bare glemme. ISDN krever at du har digital linje installert i huset, og en hussentral, som blir installert av Telenor. FIns ingen magisk boks du kan lage for å skru opp hastigheten over 56kbps på modemet ditt. ISDN fungerer på en så forskjellig måte fra analog linje at det ikke er noenting du kan gjøre annet enn å bestille ISDN-linje hjem. Hadde noe slikt funnes, ville nok Telenor vært konkurs for maaaange år siden. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 For å ikke snakke om at selv om du skulle greie å lage et bedre modem så vil du ikke ha noen å koble deg opp til. Den du kobler deg opp mot må også støtte samme protokoller/hardware som du bruker for at du skal få maks utnyttelse. Dette var ganske kjedelig for en del av oss når 28.8 modem kom på markedet, men veldig få BBS'er oppgraderte (eller dvs. tok lenger tid enn man skulle ønsket en del steder), noe som gjorde at vi var nødt til å koble oss til med 14.4 hastigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå