KompleX Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvordan åpner jeg porter som er stengt? Skjønner det bare ikke... Er ikke noen instillinger på routeren som kan endres. Har forresten en Dlink router hvis det gjør no. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kjenner ikke router'n din... Har du vært innom hjemmesidene til produsenten. Pleier å være hjelp å få der. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Fant ikke noe hjelp der desverre. Hadde vært fint om noen kunne si akkurat hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Aardvarks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ikke erfaring med Dlink routere, men hvis du går inn på routeren din så kan du KANSKJE se et sted det står Virtual Server IP Address. Der velger du hvilken lokal ip som den skal bli overført til. Og så ser du på Service Ports, der velger du hvilken port(er) som skal åpnes. Håper jeg var til hjelp. Lenke til kommentar
salif Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva med å kanskje ta seg tid til å faktisk lese manualen som følger med? Lenke til kommentar
Aardvarks Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde vært lurt å gjøre som salif skriver, her Men hvis du ikke klarer/gidder/whatever, så kan du se om denne linken sier deg noe: How_to_open_ports_in_DSL-5xx.pdf (Trenger Adobe Reader) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Hva med å kanskje ta seg tid til å faktisk lese manualen som følger med? Den gikk jeg gjennom før jeg spurte her. Skal prøve noe av det dere andre sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå