aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det me mic du mener? Jeg bruker k..... Har det noe å si? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, på min så holder jeg inne K når jeg snakker, ellers så skriver jeg med å trykke på: Y<det du skal skrive> så enter Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bruker Ventrilo når jeg snakker med andre på laget mitt i cs. Spiller for det meste PCW for tiden da... Bruker F når jeg snakker, siden flashilght nesten aldri blir brukt uansett. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ingen andre her som bruker X ? ! Det er jo det som er best (etter min mening) Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Capslock, enkelt og greit :] Til dere som bruker museknapper: Er det ikke litt kjipt å bli eid mens dere prater med folk på laget? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Capslock, enkelt og greit :] Til dere som bruker museknapper: Er det ikke litt kjipt å bli eid mens dere prater med folk på laget? Har aldri blitt eid pga at jeg snakker med mouse3.. Hvorfor skulle man bli det? Lenke til kommentar
wilai_yo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kos funke Ventrilo eg får bar unable to connect to server Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kos funke Ventrilo eg får bar unable to connect to server Da har du ikke lagt inn riktig info om serveren.. Lenke til kommentar
wilai_yo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kos funke Ventrilo eg får bar unable to connect to server Da har du ikke lagt inn riktig info om serveren.. kan du vise meg en server du er kople til og er ikkje seurce for er blitt banned av VAC someone ust my accuont SHIT Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når du skal spille CS og ska bruke mikken, går det ann å skrive enn command som gjør at du slipper og trykke på knappen du bruker til å prate med? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når du skal spille CS og ska bruke mikken, går det ann å skrive enn command som gjør at du slipper og trykke på knappen du bruker til å prate med? Hva skal du ellers gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå