Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Topic sier vel nok.... Men er det mulig å bare prate med en enkel spiller, og på tvers av lagene? Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 åpner som regel bare munnen, men er det cs du mener...? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 åpner som regel bare munnen, men er det cs du mener...? siden det er postet i cs forumet så burde du bruke hoden litt da ja det er Cs Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Topic sier vel nok.... Men er det mulig å bare prate med en enkel spiller, og på tvers av lagene? Jeg snakker ikke via cs, jeg bruker ventrilo.. I ventrilo har jeg mouse3. Man kan ikke snakke med enkeltpersoner.. Servern bestemmer om man skal kunne snakke på tvers av lagene og med de døde. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Topic sier vel nok.... Men er det mulig å bare prate med en enkel spiller, og på tvers av lagene? Jeg snakker ikke via cs, jeg bruker ventrilo.. I ventrilo har jeg mouse3. Man kan ikke snakke med enkeltpersoner.. Servern bestemmer om man skal kunne snakke på tvers av lagene og med de døde. altså, man må ha ventrilo prgrammet for at man skal kunne prate ja... Nå har jeg en enkel kulemus foreløpig.. går det da ann å trykke på scollen for å prate, eller blir det bare tull? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 altså, man må ha ventrilo prgrammet for at man skal kunne prate ja... Nå har jeg en enkel kulemus foreløpig.. går det da ann å trykke på scollen for å prate, eller blir det bare tull? Ventrilo og cs har ikke noe å gjøre med hverandre. Det kan jo selvfølgelig brukes til og snakke mens man spiller, men ventrilo er ikke noe som er spesialdesigna for CS. Men vis du og et par venner skal snakke sammen anbefaler jeg Ventrilo framfor gjennom CS.. Dette er pga kvalitet og irritasjon hos medspillere. Mouse3 er å trykke på scrollen Men og scrolle opp og ned blir _bare_ tull Ser nå at dette var litt dårlig forklart, bare spør vis du ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 har hørt noe om teamspek også... det går vel ut på akkurat det samme Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 har hørt noe om teamspek også... det går vel ut på akkurat det samme Teamspeak og ventrilo går ut på ca det samme. Anbefaler Ventrilo i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 å for all del ikke tenk på å snakke gjennom cs! utrolig irriterende å høre på Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 å for all del ikke tenk på å snakke gjennom cs! utrolig irriterende å høre på Vet, hater det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 OT: M4rTiN du har rappa avataren min Har ikke mikrofon jeg den er herpa... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Avatar tyveri er forferdelig, har du rapportert det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg bruker "Capslock". Funker bra ingame, litt mere irr når du er på mIRC og plutselig: "SKAL JEG JOINE SERVEREN?" ooops. *caps* sry Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) hehe Endret 8. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bruker ventrilo jeg... Da bruker jeg Caps Lock til å snakke med Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Bruker ikke knapper jeg Har sens på 10 og silenstime på 1.0sec edit: men anbefaler det ikke hvis du har flere boende i huset, irriterende når muttern kommer inn og begynner å mase Endret 8. mars 2004 av magio Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 OT: M4rTiN du har rappa avataren min Har ikke mikrofon jeg den er herpa... faktisk var jeg ikke klar over at du hadde den før nå... men vis du syns det er så grusomt skal jeg fjerne den uten problemer.. BTW.. Off topic Lenke til kommentar
ooo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 K K er den opprinnelige knappen hvis du ikke har editet noe! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Caps lock er det selvsagte valget i cs. Det er ofte den eneste knappen som "er igjen", og som er tilgjengelig for venstrehånda. I cs merker du jo heller ikke om du har caps lock av eller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå