Ronnyjo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Når jeg går på deploy menyen, har valgt multiplayer og internett, og trykker på refresh knappen står det bare nederst på skjermen : connecting to andromeda... Ikke noe mere skjer. Vært igjennom og fullført de 4 første "treningsoppdragene" (markmanship) Noen anelse noen? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du har lasta opp fullført-statusen på treninga til kontoen din, samt at du er logga inn i det du prøver å joine et multiplayer-spill? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 prøv å bytte scanner....til Gamespy eller hva det nå er jeg fant lite med andromeda... eller enda bedre, bruk All seeing eye (google it) Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Fullført basic training. Må jeg fullføre de andre også? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke mye til diskusjonen dette her. Flyttes;) Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 prøv å bytte scanner....til Gamespy eller hva det nå er jeg fant lite med andromeda... eller enda bedre, bruk All seeing eye (google it) ingame med Gamespy-engine burde fikse saken ja. Aldri hørt om den andre engang... Selv om det er Gamespy-engine'en så er det ikke snakk om å få tredd Gayspy i sin helhet over seg. Bruker bare Enginen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå