bujk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvor mye ville dere gitt for en Compaq evo n400c? maskinen er ca 2 år gammel. Batteriet varer i ca 45 min. Cd-brenner og floppy(ekstern) Lenke til kommentar
bujk Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 ingen som har no meninger? Lenke til kommentar
johnnywa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er en ultraportabel stemmer ikke det ? Ca 1,5 kg ? Jeg har sett tilsvarende selges på qxl. Mulig at du får rundt 4-5,5k for den, avhengig om det følger med ekstra utsyr, feks trådløs nettverkskort, bæreveske ect. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Det er en pc jeg har kjøpt, av utsyr fulgte det med: veske, WLAN-kort, ekstern cd-brenner og floppy. Dette er en ultraportabel som veier 1,5 kg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 45 minutter..? hørtes bare så utrolig lite ut, skal det være sånn eller er bare batteriet begynnt å bli slitent..? just wondering. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Skal nok ikhke være sånn, batteriet begynner å bli slitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå