E.T Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei... For noen dager siden installerte jeg Windows XP på min gamle PC.... Jeg skrev inn CDkeyen til min nye PC og alt virket fint, men 2 dager etterpå bestemte jeg meg for å reformatere min nye PC... Etter jeg gjorde det og skulle skrive inn CDkeyen, så virket det ikke. CDkeyen var i bruk av en annen maskin =( Min XP CD var ødelagt så jeg måtte låne en av en venn på begge XP installasjonene.... Men nå lurer jeg på om noen ar en løsning på problemet, eller om jeg bare skal formatere C: på den gamle PCen (Den begynner å bli så elendig dårlig at det nesten ikke er noe å ha lenger) og skrive inn CDkeyen på nytt på min nye maskin... i såfalll.... Hvordan "fjerner" jeg CDkeyen fra den gamle PCen sånn at jeg kan bruke den på den nye? (Legger den under "ardware" fordi det er mye snakk om formatering OSV) Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det jeg egentlig spør om er: Hvordan "Fjerne" CDkeyen fra min gamle PC sånn at jeg kan bruke den på den nye? Og hvordan formatere min gamle disk sånn at jeg kan bruke den i den nye? Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 tror ikke der går ann og fjerne cdkeyen på noen måte, men du kansje finne en cdkey crack eller kjøpe ny. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det jeg egentlig spør om er: Hvordan "Fjerne" CDkeyen fra min gamle PC sånn at jeg kan bruke den på den nye? Og hvordan formatere min gamle disk sånn at jeg kan bruke den i den nye? du har ikke bare skrevet inn feil cd key da? Har aldri fått opp at cdkeyen min er i bruk ihvertfall. Og jeg har formatert den ******* møkkamaskinen noen ganger! bono_head Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det jeg egentlig spør om er: Hvordan "Fjerne" CDkeyen fra min gamle PC sånn at jeg kan bruke den på den nye? Og hvordan formatere min gamle disk sånn at jeg kan bruke den i den nye? hvis du har innstallert operativsystem på harddisken kan det hende at det ikke går. Hvis du vil prøve, prøv å høyreklikk på den harddisken du vil formatere, så trykk formater Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 hmm.. problemet er vel at jeg har den samme CDkeyen på 2 makiner.... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ok... Da blir vel spørsmålet... vordan formatere C: uten XP CD? Har prøvd å skrive "format C:" i MS-DOS men det virka ikke.... Hvordan starter jeg opp i MS-DOS? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skal du cd-nøkkelen du hadde fra før på en ny maskin, må du ringe microsoft sin aktiverings-service. Da får du nemlig aktivert windows. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har ikke M$ leget/lagt ut en eller anna program som kan forandrer cdkeyen! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 det ligger i aktiveringsverktøyet i windows XP Lenke til kommentar
Kjetil87 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du bruker en win98 oppstartsdiskett til å starte opp i msDOS. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 hhmm... går det å bare bruke disken på den gamle maskinen i den nye PCen? Menne... Hvordan kan jeg formatere? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hhmm... går det å bare bruke disken på den gamle maskinen i den nye PCen? Menne... Hvordan kan jeg formatere? dos og skriv fdisk/autotest bør vel kanskje fungere i ledetekstden også... -b- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå