Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det mulig å binde feks "k" som jeg ikke bruker til noe, til å si /timeleft... Altså istede for å trykke "y" /timeleft? Er egentlig ikke vits å gjøre det, men man sparer da tid Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skriv bind "k" "/say /timeleft" i konsollen i CS. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 skal " følge med også.. prøve bare bind k /say /timeleft Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke engang tenk på og ha say med.. Det er bare irriterende for andre spillere. Hvorfor gjøre det så vanskelig? bind k timeleft Det holder i massevis Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke engang tenk på og ha say med.. Det er bare irriterende for andre spillere.Hvorfor gjøre det så vanskelig? bind k timeleft Det holder i massevis takk takk... tror nok jeg bruker det istede... men siden jeg spiller public så er det mange som skriver /timeleft og nextmap hele tiden Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 takk takk... tror nok jeg bruker det istede... men siden jeg spiller public så er det mange som skriver /timeleft og nextmap hele tiden Timeleft går greit med den teknikken der, men skal du ha nextmap blir det: bind j "say nextmap" Og vis du vil ha en super aimbot blir det: bind w kill Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 drepe seg selv ellerno piss det eller... men uansett... driver i med sånn slumgreier... klarer fint å ta en og annen fyr uten aimbot Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 drepe seg selv ellerno piss det eller... men uansett... driver i med sånn slumgreier... klarer fint å ta en og annen fyr uten aimbot Hehe, lov å prøve Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 kjukk i hode eller Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 _Prøv_ gjerne å skrive nogelunde korrekt. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 _Prøv_ gjerne å skrive nogelunde korrekt. Du skjønte vel hva han mente? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 CS 1.5 legg følgende kode i cfg fila di: //Status Report Alias// alias +statusrpt "+showscores; cl_showfps 1; timeleft; nextmap" alias -statusrpt "-showscores; cl_showfps 0" bind "tab" "+statusrpt" denne bind'en viser scores, FPS og timeleft når du holder inne TAB (som er standard for scores lista hvis jeg ikke tar feil...prøvde å få inn nextmap og, men jeg tror ikke det funka... vet ikke om det funker i 1.6 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 _Prøv_ gjerne å skrive nogelunde korrekt. kan ikke se i den norske ordboka at man skal ha _ foran og etter Prøv da... så tror nok du burde sjerpe norsk kunskapene dine du og ja Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er faktisk en kommando for å skrive i kursiv i diverse programmer. Jeg brukte det for å utheve "prøv". Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det er faktisk en kommando for å skrive i kursiv i diverse programmer. Jeg brukte det for å utheve "prøv". ja men det funker BAD her. derfor så dropper vi det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det fungerer ikke noe dårligere fordi det ikke står i kursiv, teksten blir fortsatt markert på noe vis. Problemet mitt var at du hadde problemer med et så grunnleggende ord som "å skjønne", og jeg ville derfor bemerke at det var feil. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slutt og krangle da gutta Skjønner fint hva M4rTiN skriver jeg da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det gjør jeg også, jeg vil bare gjøre ham en tjeneste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 CS 1.5 legg følgende kode i cfg fila di: //Status Report Alias// alias +statusrpt "+showscores; cl_showfps 1; timeleft; nextmap" alias -statusrpt "-showscores; cl_showfps 0" bind "tab" "+statusrpt" denne bind'en viser scores, FPS og timeleft når du holder inne TAB (som er standard for scores lista hvis jeg ikke tar feil...prøvde å få inn nextmap og, men jeg tror ikke det funka... vet ikke om det funker i 1.6 det funker i 1.6 også, legg det bare inn i userconfig.cfg fila nextmap funker ikke, men jeg tror du kan erstatte timeleft med nextmap for å få den til å vise det istedet.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 drepe seg selv ellerno piss det eller... men uansett... driver i med sånn slumgreier... klarer fint å ta en og annen fyr uten aimbot Hehe, lov å prøve [Off topic]Jeg er ganske ofte inne på Counter-Strike delen av forumet. Når jeg sitter å leser igjennom noen Topicer... Finner jeg ofte Garbion som prøver å få folk til å binde kill til mouse1 elns... "Garbion's evige kamp til å få en til å gå lei cs, fordi han dør når han skal prøve å skyte."[/Off topic] Jeg sier bare en ting: Stå på Garbion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå