Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det mulig å skrive ut hvitt på et hvitt ark? Dette høres nok teit ut så langt, men jeg skal printe ut til å trykke på t-skjorter. Og skulle hatt hvit skrift. Er dette mulig i det hele tatt? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Høres ikke teit, men i allefall vanskelig ut... :-) Du har jo ikke patroner med hvitt i skriveren, og selv om papiret i utgangspunktet er hvitt vil jeg anta at det hvite blir gjennomsiktig etter overføringen? Spørs om ikke lyst grått vil gå noe bedre, men uansett, om man skriver lyst grått og overfører til mørke T-skjorter vil det nok skinne ganske kraftig i gjennom. Finnes helt sikkert spesialutstyr som kan gjøre dette, men ikke en vanlig PC skriver er jeg redd. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har dårleg erfaring med å overføre til svarte t-skjorter. Blir eit stivt blankt bilde uten konturer. Men muligt det går ann. Finns jo fleire nyanser av hvit. Så finner du ein som ikkje er lik arkets farge så prøv. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Nå var d ikke bilde, men skrift det var snakk om. Har også selv tenkt på det med lysegrå ja... Hmm... Ingen som vet om noe super-program som kan printe hvitt? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det eg meinte var at motivet kanskje ikkje vil vise igjen på svart skjorte. Det er jo bare å skrive med hvit skrift det. Office har mulighet for det. Skriv det slik du vil ha det og deretter så endrer du fargen til hvit. Alle skrivere skriver hvit så kvifor skulle ikkje det gå. Eller? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Blir ikke det bare gjennomsiktig da? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har ikkje prøvd akkurat med hvit. Men problemet med å få motivet på svart bakrunn er at arket ikkje vil vise det som er skrevet på det. For når du stryk det på så er det ikkje bare skrifta som blir fast. Det er heile arket. Men har provd bare 2 typer ark så dei fra http://www.inkclub.com/index.asp?CtryNo=57...No=47&ADID=tdno Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Nå var d ikke bilde, men skrift det var snakk om. Har også selv tenkt på det med lysegrå ja... Hmm... Ingen som vet om noe super-program som kan printe hvitt? Har jo kanskje ikke så mye med programvaren å gjøre egentlig. Jeg for min del har aldri sett en vanlig PC skriver med hvite fargepatroner... Imidlertid vet jeg at det lar seg gjøre. Man fikk i alle fall før i tiden kjøpt "strykemerker" med både hvite felter og hvit skrift, men dette var nok spesialfremstilt og hadde en gummi-aktig overflate på trykket og kan neppe lages i vanlige skrivere... Edit: Kan jo være at det finnes ark med "hvitt" trykk... Da kan du jo bare skrive ut teksten med sorte konturer og klippe ut bokstavene før de strykes på? Endret 3. mars 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 hmm, dette forblir et mysterium ser d ut til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå