ModdeRusk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Her lyser det vanligvis masse, men jeg brukte kameraet på mobilen så jeg måtte skru av alt hadde jeg brukt et annet kamera hadde du sett 2 grønne katoder, en viftegrill som lyser blått og 18x18cm etche, på den står det "AWP whore" Som du ser Jeg har lakkert midtdelen av døren og den ene siden av case'n gult... Cdrom også men det ser man jo ikke Som du ser på bildet har jeg sagd ut et hull i den ene siden og satt i en vifte og en bryter ved siden av.. Jeg er klar over at hullet ikke er perfekt, men det skal fikses Jeg vil gjerne ha noen synspunkter og ideer.... (Skal kjøpe meg viftestyring når lønninga kommer inn, men vet ikke helt hvordan ) Jeg er totalt newb når det gjelder modding, som u kanskje ser.. hehe.. så la vær og sleng dritt... best med konstruktv kritikk... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Et hull i toppen? Det hadde da passa bra Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Har vurdert en 120x120mm i toppen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 erstatte "rillene" i front med f.eks. netting (honeycomb)? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 lakkere rillene i front med uv reaktiv lakk og monter en uv katode bak rillene. Det hadde sett tøft ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå