Telcontar Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Les artikkelsen http://www.pcworld.no/ekspress/artikkel.cfm?id=2011 AMD Hammer uten vifte, det lover godt for støysvake systemer. Telcontar Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 vist dette er tilfellet så kommer jeg garantert å gå over til AMD..er det noe jeg liker så er det stillhet av boksen som står ved siden av meg...mulig jeg hiver den på loftet MEN kan det være mulig at AMD skal klare å kjøre uten vifte?? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 AMD uttalte for en uke eller 2 siden at "hammer" skulle ikke bruke mer strøm en dagens Athlon XP - derfra til vifteløs er det et stykke. Demo maskinene AMD har vist (som kjører på lav klokkefrekvens) har jo mostervifter... Tror noen har røykt sokker.. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 On 2002-03-21 11:53, Dollar skrev: Tror noen har røykt sokker.. Slettes ikke umulig...synes oxo at det der høres litt rart ut! Men det hadded vært litt konge om det kom store cpuer med kun passiv kjøling...men det er vel mest sannsynlig INTEL som må gjøre den jobben...au au ikke slå...diskriminer meg heller! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Enig, ellers blir det vel "bania" som vi må se etter da, den skal vistnok komme i s478 format. En kompis av meg kjører en 0.13 micron celeron uten vifte, riktignok har han slått ned fsb til 66 men han knuser jo VIA C3 bak-frem i ytelse. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Om ein les artikkelen litt nøye så står det vel ikkje direkte at den er utan vifte, det står berre at varmeutviklinga er låg (dvs. lågare enn artikkelforattaren kanskje hadde trudd?), og den brukar ei ganske standard kjøleribbe. Men eg er einig i at artikkelen gjev eit litt feil inntrykk. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 12:09, Ola PeK skrev:Om ein les artikkelen litt nøye så står det vel ikkje direkte at den er utan vifte, det står berre at varmeutviklinga er låg (dvs. lågare enn artikkelforattaren kanskje hadde trudd?), og den brukar ei ganske standard kjøleribbe.Men eg er einig i at artikkelen gjev eit litt feil inntrykk. Er enig med deg der, var ikke helt sikker på hva de mente selv, men synes den var verdt å poste. Telcontar Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Seff..alt som har med stillhet (pc) å gjøre er verdt å poste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå