remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jo egentlig... hadde glemt den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Egentlig nok med å svare på hva som er best av z600 og samsungen. Kan jeg bruke lefdals prisgaranti ved å kjøpe eks. samsungen hos lefdal til 3495kr først for så å kjøpe den på mamoz.no til 2695kr. Eller gjelder ikke prisgarantien nettbutikker? Hvor mye vil jeg evt tjene på å gjøre det? Først kjøper du den på Lefdal og så printer du ut et bevis fra mamoz.no og drar til Lefdal innen 30 dager å du får 1200 kr tilbake. Endret 4. mars 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis du har tid til å vente litt, så kan det nevnes at Siemens CX65 kommer om en stund. Det ser ut som den kan bli virkelig bra og billig. Den har alt du måtte ønske deg pluss litt til. Mye minne, (bra) kamera, god skjerm +++ http://amobil.no/art.php?artikkelid=5513 Den skal jeg ha!! "Når telefonene blir tilgjengelige i Norge er usikkert, men ifølge Siemens selv skal de være tilgjengelige over hele Europa iløpet av andre kvartal." Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tenkte å si 3650... men du sa *At den er noenlunde fin og ikke så altfor stor. Det er ikke 3650, nei..... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Takk for all svar, har vært til meget stor hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå