nag-sinn Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Har bestemt meg for å kjøpe meg ny mobil. Er ikke villig til å legge ut mer enn 3000kr uten abn. Noen sider ved mobilen jeg legger ekstra mye vekt på er *En god skjerm *Godt kamera *Minne som holder til minst 40 bilder *Ir/bluetooth *At den er noenlunde fin og ikke så altfor stor. Tar gjerne i mot anbefalinger av andre mobiler (bortsett fra t610,t620 som jeg synes har dårlig kamera) enn de jeg har nevnt. Utfra de jeg har nevnt synes jeg SGH-X600 gir mest for penga. Bør jeg vente til den beryktede 6230 kommer? Hva vil prisen på denne ligge rundt? Takker for all hjelp. Endret 3. mars 2004 av nag-sinn Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nokia 3660, den koster 2939 kroner. Den har kjempe bra skjerm, bra kamera, (0,3 mp) mulighet for minnekort, og både ir og bluetooth Men viktigs av alt, Symbian. Kan eventuelt kjøpe en 3650, den er ganske lik men har "kun" 4000 farger i displayet (3660 har 65 000) og et litt rart tasteoppsett (venner deg sikkert til det.) Mer info om 3660. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke kjøp z600 hvis du vil ha bra kamera! Det suger! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ellers vill jeg si 3650/3660 er et veldig godt alternativ. 3650 er noe billigere og den eneste forskjellen er tastaturet og skjermen er litt dårligere (ikke merkbar forskjell) Prisen på 3650 er vel under 2k nå, er den ikke? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Men jeg synes ikke at 3650 ser så fin ut. Tror jeg nesten hadde blitt flau når jeg tok den ut av lomma på et offentlig sted. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Normann: har du noen god begrunnelse i forhold til din uttalelse om Z600? syns personlig at du bør vente på 6230 med dine krav. Lenke til kommentar
Mis@ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hmm jeg liker z600s kamera og en venn av meg som har st55 syntes mitt var bedre Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nå er det jo det at 6230 kommer til å ligge på et prisnive ca. 1000 kroner over det du har satt deg. Den ligger på ca. 3800+ på webshops for tiden... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 siemens st60 virker som en mobil som gir mye for pengene,dessuten er den ganske liten og lett sammenlignet med nokia 36X0. har ikke prøvd akkurat den siemensen selv,men har god erfaring med en rekke andre siemens-telefoner, noe jeg desverre ikke kan si om nokia Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Siemensen har dog desverre verken Blåtann (forståelig) eller Infrarød... Men den har til gjengjeld god skjerm, godt minne, bra kamera og i mine øyne et ganske pent ytre Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Normann: har du noen god begrunnelse i forhold til din uttalelse om Z600?syns personlig at du bør vente på 6230 med dine krav. Nei bortsett fra at den har 3x dårligere oppløsning ennn e700 og at bildene blir forferdelig lyse... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Eneste grunnen til at jeg satt ir/blåtann var at man da kunne overføre bildene til data, men om det kommer med en kabel så er det like greit for meg egentlig. Så lurte jeg på denne samsungen: https://prisguiden.no/produkt/14392 Den er så bra til den prisen og gir utfra spesifikasjonene mye mer for pengene enn en Z600 (med sine lusne 2 mb og svak kamera) mot denne som har mye bedre kamera med blitz og hele 9,4mb minne til en så lav pris. Er det noen der ute som kan annbefale denne? Designen virker kanskje ikke topp men den er liten, billig og proppa med funksjoner. Kommer nokia 6230 til å falle i pris etter noen uker på markedet? Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gå for N3660 du, med det nye tastaturet og skjermen på 65K. Har hatt den selv og kan anbefale den på det varmeste. Stort + = Symbian OS. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Eneste grunnen til at jeg satt ir/blåtann var at man da kunne overføre bildene til data, men om det kommer med en kabel så er det like greit for meg egentlig. Så lurte jeg på denne samsungen: https://prisguiden.no/produkt/14392 Den er så bra til den prisen og gir utfra spesifikasjonene mye mer for pengene enn en Z600 (med sine lusne 2 mb og svak kamera) mot denne som har mye bedre kamera med blitz og hele 9,4mb minne til en så lav pris. Er det noen der ute som kan annbefale denne? Designen virker kanskje ikke topp men den er liten, billig og proppa med funksjoner. Kommer nokia 6230 til å falle i pris etter noen uker på markedet? Noen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 hele tingen der? Egentlig nok med å svare på hva som er best av z600 og samsungen. Kan jeg bruke lefdals prisgaranti ved å kjøpe eks. samsungen hos lefdal til 3495kr først for så å kjøpe den på mamoz.no til 2695kr. Eller gjelder ikke prisgarantien nettbutikker? Hvor mye vil jeg evt tjene på å gjøre det? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Normann: Nei bortsett fra at den har 3x dårligere oppløsning ennn e700 og at bildene blir forferdelig lyse... 3x dårligere....er det noe som heter det?? Endret 4. mars 2004 av Habla Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Normann: Nei bortsett fra at den har 3x dårligere oppløsning ennn e700 og at bildene blir forferdelig lyse... 3x dårligere....er det noe som heter det?? Samma f... Du skjønte hva jeg mente! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Z600 er den helt klart beste tlf... E700 har bedre kamera og er mindre; men kamera bør du ikke bry deg om siden de alikvel er så dårlige.. Så skal du ha mobil: kjøp z600, skal du ha kamaera, stikk på en photobutikk og kjøp et kamera Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er ikke t630 et godt valg? z600 er stor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå