FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som skjønner hvorfor jeg ikke får kopla meg opp mot Steam nettverket nå? *abstinens* Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) ****** a jeg vil spille counter strike!!! Could not canotact master game server to retrieve server list jeg skjønner ikke noe av status greia EDIT:glemte denne Endret 4. mars 2004 av salte aper Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hadde vært genialt hvis steam var blokkert til kl: 19:00 på kvelden hver dag Er du gærn Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 /me kunne ikke sagt det bedre selv. Håper ikke Garbion Corporation® elns har copyright på den der meldingen, var tenkt til å si det til noen venner. Men ødelegger liksom å måtte nevne deg i meldingen... Akkurat det der kan du kopiere i vei, men guider og sånt har © i høyeste grad Til dere som sliter litt med og komme inn: Smør dere inn med tålmodighet, bedre det en å sitte og irritere seg. Evt last ned non-steam versjonen så dere har noe å gjøre Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 /me kunne ikke sagt det bedre selv. Håper ikke Garbion Corporation® elns har copyright på den der meldingen, var tenkt til å si det til noen venner. Men ødelegger liksom å måtte nevne deg i meldingen... Akkurat det der kan du kopiere i vei, men guider og sånt har © i høyeste grad Til dere som sliter litt med og komme inn: Smør dere inn med tålmodighet, bedre det en å sitte og irritere seg. Evt last ned non-steam versjonen så dere har noe å gjøre non steam kor? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Søk og du vil finne http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html Men du må være medlem på forumet, bare og lage en konto med fake mail Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Søk og du vil finne http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html Men du må være medlem på forumet, bare og lage en konto med fake mail Bad boy! Man skal selvfølgelig bruke sin riktig mail. Men jeg derimot har ikke så mange e-post adresser... Er vel registrert tre ganger i alt, siden jeg ALDRI noterer passordet og brukernavnet. Shame on me... Det skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Søk og du vil finne http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html Men du må være medlem på forumet, bare og lage en konto med fake mail Bad boy! Man skal selvfølgelig bruke sin riktig mail. Men jeg derimot har ikke så mange e-post adresser... Er vel registrert tre ganger i alt, siden jeg ALDRI noterer passordet og brukernavnet. Shame on me... Det skal ikke gjenta seg! Unnskyld meg vis jeg ikke liker å bli bomba med spam Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ??? er det noe med PCn min eller internetten? eller er det steam som loker? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ??? er det noe med PCn min eller internetten? eller er det steam som loker? Again: Steam Status March 3, 2004, 8:09 pm · Erik Johnson Since this morning's update was released, the Steam network has been overloaded, causing many Steam users to be unable to login. Until the Steam content servers are able to catch up with demand, some users will continue to experience slowness or unresponsiveness from the Steam client. We've been making some changes to the content servers today to accelerate this recovery, and we expect conditions to improve quite a bit by tomorrow morning. Thanks, again, for your patience after this update. Kom meg ikke inn på SteamPowered.com nå. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://www.team-lattenzaun.de/steam.swf Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 LOL Kunne ønske MacGyver var programmerer hos steam/valve... han hadde fikset alt med en diskett og et modellfly! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men alle andre jeg snakker med spiller uten prob. nå Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nå er i allefall steam ute å kjører igjen Kommer ikke noen vei. Det var jo i går det skulle være nede, eller er det jeg som har gått glipp av noe. Har dere andre steam nå? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) funker ikke her heller.. EDIT: ikke statussidene heller.. utrolig at de ikke har kapasitet - hvorfor i ****** lage et program der man er avhengig av å være i kontakt med et nettverk som ikke har kapasitet nok? Steam suger. Endret 4. mars 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Det var da enda bra at det ikke er hos meg problemet ligger det virket her for en liten stund siden. Da hadde jeg forresten MYE bedre ping enn jeg pleier å ha. Kan det være pga den updaten som kom i går? EDIT: Vil bare legge til at jeg er vanvittig glad for at de fant ut å fucke til steam akkuratt når jeg har vinterferie Endret 4. mars 2004 av OterOter Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis dere logger ut, og forsøker å logge inn, kommer dere inn da, eller står det at dere ikke får kontakt med steamnettverket? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det virket helt til jeg logget ut. Før jeg gjorde det kunne jeg spille online selv om det stod at jeg var offline. Så prøvde selvsagt jeg å logge ut for å se om det ble bedre da. Så nå står det at jeg ikke får kontakt med steam nettverket Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Steam er oppe igjen nå. Anbefaler forresten og være på #steam @ quakenet Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ******, jeg testa steam på min 2. PC nå, det funka Hva kan vært galt? den kommer ikke til updateinga engang. Hva tror dere? haster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå