trMaG Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Får ikke kontakt med steamnettverket.. har andre dette problemet? mag Endret 3. mars 2004 av trMaG Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.steampowered.com/index.php?area=news There will be an update to Steam this Wednesday beginning at approximately 6:00am PST. Steam will be unavailable for the duration of the update, which is expected to last three hours. This update will include the changes previously mentioned: Offline Play Account validation (via e-mail) A new Half-Life 2 hardware survey Support for purchasing games through Steam Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Før du poster, kan du gå på steampowered.com, trykke på status og se hva det står. Link. http://www.steampowered.com/status/status.html Ikke for å virke sur, men tviler på at du har gjort det, siden du ikke visste det. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Før du poster, kan du gå på steampowered.com, trykke på status og se hva det står. Link. http://www.steampowered.com/status/status.html Ikke for å virke sur, men tviler på at du har gjort det, siden du ikke visste det. Nå er Steam i følge den siden oppe og går igjen, men jeg kommer ikke inn. Noen andre som har prøvd? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er bare sykt treigt å oppdatere. Steam klikker hvert 2 minutt. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 NETWORK STATUS Steam is: DOWN FOR SCHEDULED MAINTENANCE står d hos meg da.... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Steam Downtime Complete March 3, 2004, 8:07 am · Erik Johnson The maintenance to the Steam system is now complete. When you start your Steam client you be automatically be updated to the latest version, which includes these major changes: * Offline Play * Account validation (via e-mail) * A new Half-Life 2 hardware survey * Support for purchasing games through Steam There are a number of bug fixes in Steam included as well. The Half-Life 2 survey will be updated throughout the day with the results tallied here. Thank you for your patience during the downtime. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 stemmer.... d står på news.... på status står d noe annet... Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) hmm dobbel post... bruker denne t noe nyttig STATUS Endret 3. mars 2004 av H2H Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sitter og laster ned oppdateringer nå, er litt spent på hva Valve har funnet på Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 wow hos meg å.... klikka på 26 % irriterende!!! Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Før du poster, kan du gå på steampowered.com, trykke på status og se hva det står. Link. http://www.steampowered.com/status/status.html Ikke for å virke sur, men tviler på at du har gjort det, siden du ikke visste det. Selvfølgelig visste jeg ikke det! Ellers hadde jeg ikke spurt. Nå vet jeg det - takk! Har dama mensen eller? EDIT: håpløst tidspunkt å gjøre en oppdatering da? Kunne fint ha vært gjort på natten da det ikke er så mange spillere? Mellom 18 og 19.30 er sannsynligvis da det er flest på nett.. Endret 3. mars 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg får "Cannot contact Steam, try later" elns. Overbelastinig på Steam? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg får "Cannot contact Steam, try later" elns. Overbelastinig på Steam? Mange som får det, gjør som meg og vent til i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå