muffe Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Finnes det juksekoder i minesveiper til MSN messenger? PÅ forhånd takk. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva skal du med juksekoder til minesveiper? Det er jo lett som fy. Tviler dessuten på at det finnes juksekoder til minesveiper i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hehe, vært kjekt med maphack der ja Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det finnes cheats til minesveiper. Den som er i windows da.. Husker ikke helt, men det kommer en vit pixel i hjørnet hvis du peker på en mine eller omvendt. Send en PM til Talibanan. Han vet det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Brukte koder på det en gang, husker ikke hvordan det var. Man kan også gå inn i ini filen eller noe sånt, og endre på det, men det var bare i singleplayer. Men man får jo RESPEKT av å være god i minesveiper Lenke til kommentar
lazio Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Finnes det kode for vanleg kabal i windows då ? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Å herregud..hva skal dere med koder til kabal og minesveiper da? Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 i windows 2000 og windows 98 kan man trykke esc når ein spiller minesveiper så stopper timeren... klarte expert på 5 sekund Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva er det en skal med juksekoder til spill? Det ødeleger jo spillet. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 NED MED OGC! Også i minisveiper da! Av alle spill, bare å lukke øynene å klikke! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Cheating Cheating i minesveiper Det er så patetisk at det er gøy Endret 4. mars 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
muffe Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tenker på den minesveiperen som du kan spille i MSN messenger. Jeg har en kompis som jeg banker i alt, bortsett fra minesveiper. Og det er han så ******* høy på pæra for. Derfor må jeg slå han litt grundig. Lenke til kommentar
TharoZ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Vet om en "kode" til kabal.. spiller man med tre kort trekk, kan man holde inn ctrl + shift + alt, så trekker man bare ett... vet ikke helt hvordan jeg fant det ut, leste sikkert noe om det engang... uff.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tenker på den minesveiperen som du kan spille i MSN messenger. Jeg har en kompis som jeg banker i alt, bortsett fra minesveiper. Og det er han så ******* høy på pæra for. Derfor må jeg slå han litt grundig. Suger du, så suger du muffe, og det er ingen grunn til å skamme seg over. Det er viktigere ting i livet enn minesveiper, og jeg synes du skal holde deg for god til å jukse. Kan du ikke vinne med fair play, er det bedre å tape! bfisk og btw: minesveiper går ikke ut på å lukke øynene og klikke. Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er viktigere ting i livet enn minesveiper. Stakkers dem som kun har det i livet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også Sannsynlighet? Gjennkjenne mønster, bruke øynene og resten flaks. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også Sannsynlighet? Gjennkjenne mønster, bruke øynene og resten flaks. Ved enkelte mønstere vil det være flere mulige gjemte miner. Da må se hvilke ruter som sannsynligvis skjuler en mine. Når logiske slutninger ikke holder, må sannsynligheten taes i bruk. Men jeg er enig i at det kanskje blir noe søkt. bfisk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Fjusk i online spill er totalt smaksløst. Man får kanskje respekt av å vinne i minesveiper, som det ble nevnt tidligere, men hvis man vinner med fjusking, så får du ikke mye respekt av det... Selvfølgelig finner jo sikkert ikke motparten ut av det, men allikevel: NEI TIL FJUSK I ONLINE-SPILL!!! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg tenker på den minesveiperen som du kan spille i MSN messenger. Jeg har en kompis som jeg banker i alt, bortsett fra minesveiper. Og det er han så ******* høy på pæra for. Derfor må jeg slå han litt grundig. Suger du, så suger du muffe, og det er ingen grunn til å skamme seg over. Det er viktigere ting i livet enn minesveiper, og jeg synes du skal holde deg for god til å jukse. Kan du ikke vinne med fair play, er det bedre å tape! bfisk og btw: minesveiper går ikke ut på å lukke øynene og klikke. Det går ut på å gjenkjenne mønstre, bruke sannsynlighet og ... ja ... du må ha litt flaks av og til også hmm, "banker du han i alt" du ja....hoho, jeg trokke du har spillt mange nok spill jeg med han jeg..... jeg er litt enig bfisk ..... dette her var for dårlig Muffe hahahahha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå