Gå til innhold

trenger et videoredigeringsprogram!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppgave av skolen å redigere en film og trenger derfor et simpelt redigeringsprogram til windows..

Har jobbet i 2 år med iMovie og litt med Adobe Premiere, og tro det eller ei, jeg liker faktisk imovie best!

Jeg leter derfor etter et lignende program til pc som er like simpelt som det, kanskje med LITT flere muligheter..

Pinnacle har jeg prøvd og er ikke fornøyd..

Windows Moviemaker er helt greit, men med STORE bugger som bare går ut av programmet uten noen som heldst grunn så jeg går utenom..

Hva står igjen for meg da?

Jeg redigerer fra DV og filmen skal være på ca 10 minutter..

Trenger å legge til musikk + kanskje noen fades og rullende text på skjermen

Hvis dette er mulig å få til, svar snarest!

Takk takk

-Lapette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sikkert enda mer fersk enn deg, men syns MainActor var veldig greit. Det er vel strengt tatt ikke gratis, men du får demo'en på hjemmesiden (mainconcept.com)

... burde være en smal sak å få tak i koden som åpner demoversjonen til fullversjon... jeg hadde ingen problemer med koden til v.5.1 i alle fall, google skulle holde

Lenke til kommentar

Adobe Premiere Pro er jo bra. Vet ikke om du har prøvd det! Ikka gratis det heller for å si det mildt. Video Vegas er også et alternativ, men jeg personelig syns Premiere er MYE bedre. Mange muligheter. Windows Movie Maker suger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...