beddda Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) 1. hvor stor harddisk støtter hovedkortet? har sjekket litt rundt og finner ingenting om det. heller ikke på Abit sine sider. 2. går det an å kopiere musikk fra pc til minidisc via den optiske utgangen? får ikke stereo signal. bare flerkanals signal. 3. har tenkt og overklokke xp2500 til xp3200 (skal visst gå an) hvilken kjøler bør jeg ha? bruker foreløpig den originale som følger med i boxed utgaven av cpu. har tenkt på Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" men er usikker på om den får plass på hovedkortet. i kabinettet er det plass. hadde en silent viking før. 4. er det noen spesielle instillinger i bios som bør gjøres? som ikke er default. litt specs: overnevnte hovedkort. twinmos pc3200 dual channel 512. 2*256 xp2500+ gainward GF4 ti4200 128MB winxp pro 5. er også interresert i tips om evt. oppgradering av skjermkort. (hvis det er behov. spiller en del desert combat) takker for svar Endret 3. mars 2004 av beddda Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 1. Støtter de størrelser som er laget 2. Ja, det går ann å kopiere musikk via den optiske utgangen. Let litt rundt i innstillingnene visst du ikke får Stereo, det skal gå ann 3. Så lenge ikke produsenten av kjøleren har oppgitt at det blir problemer så skal det gå bra. 4. Nei, det er ikke noe spesielt, se over ram timings. De blir satt litt slapp som standard. 5. Skjermkort, se litt på FX5900XT og 9800Pro kortene, de får du til under 2000 kr. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har tenkt på Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" men er usikker på om den får plass på hovedkortet. i kabinettet er det plass. Min Vulcano 12 får plass (se sig), så jeg regner med vulcano 11 også får plass. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) har tenkt på Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" men er usikker på om den får plass på hovedkortet. i kabinettet er det plass. hadde en silent viking før. Jeg sitter her med en Volcano 11+ på en Athlon XP2500+ (klokket til 3000+) på et Abit NF7-S 2.0 - med andre ord samme oppsett som deg. Kjøleren var lett å montere, og det var godt med plass. Den kjøler også bra, selv om den kanskje støyer litt (ikke ekstremt, men litt mer enn optimalt kanskje). Edit: PS: Selv kommer jeg ikke lengre enn 3000+ (200*10,5) på CPU'en. Mange når 3200+ uten å øke Vcore, men jeg har økt min en del allerede (til 1,90 V, så vidt jeg husker), og kommer bare ikke lengre enn 3000+. Vel vel, med tanke på at jeg betalte under halvparten så mye for 2500+'en som jeg ville betalt for en 3000+, er det vel ganske flott, det også! Endret 3. mars 2004 av gspr Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 3. Denne kjøleren sitter som støpt på mitt ABIT NF7-S v2, bråker en del da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå