Telcontar Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Nå ble dere nok sjokkert tenker jeg, men det jeg skal komme til saken. PS Data har nå innført betaling via VISA, det var etter min mening det eneste de manglet for å bli en komplett webshop, ironien er jo selvforklarende. Såvidt jeg vet så er ikke Komplett ute med VISA kort betlaling, så de er ikke komplett enda. Telcontar Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hehe..så de hadde innført det når jeg bestilte noe fra dem i går jeg oxo. Det er jo ganske kjekt da :smile: Komplett data har jo hverken kjøpekort eller Visa. Blir jo bare et pluss i boka til ps det her. Mio Lenke til kommentar
exis Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 gratulerer!! finni ut d du og :wink: psdata holdt jo til i en leilighet på stovner senteret før dem svitsja navn til komplett, og senere fikk flytta seg inn på senteret. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 11:16, exis skrev:gratulerer!! finni ut d du og :wink:psdata holdt jo til i en leilighet på stovner senteret før dem svitsja navn til komplett, og senere fikk flytta seg inn på senteret. LOL Spørs om ikke det siste avsnittet er feil. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-21 11:34 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Det er på høy tid. Webshopper er omtrent de eneste stedene i Norge hvor man ikke kan betale med kort, og det er dyrt å motta varer i oppkrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå