Laibach Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 har enttopp kjøpt meg Chicago 1930 men når jeg har spilt i ca 30 min hang pc'en seg opp og skjermen skrudde seg av. Hva sker, er det noe jeg kan gjøre? har foresten en helt ny pc så det har nåk ikkke noe med at pc'en ikke er kraftig nokk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan jo være tilfeldig.. Om det ikke skjer ofte så er det jo ikke noe vits å lage problemer av det Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 nei det er nokk ikke tilfeldig fordi det sker bare når jeg spiller det spillet og det sker hver gang etter ca 10 til 30 min. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 ingen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? det er utrolieg plagsomt Lenke til kommentar
creation Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Noen som har klart "Mob Reunion" oppdraget?? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen som har klart "Mob Reunion" oppdraget?? off topic kanskje?? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har ikke spillet selv men: 1. Installer Nyeste Driver. 2. Restart pcen noe du sikkert har gjort. 3. Blir skjermen eller skjermkortet merkbart varmere akkurat når du spiller dette spillet? Sjekk det. 4. Prøv å ta skjermkortet inn og ut, kan være dårlig kontakt. (lite sannsynelig iogmed det bare skjer under spilling av dette spillet. Men ingen skade i å prøve!) 5. En formatering av window$ er noe som ofte må gjøres, har hjulpet meg mange ganger med en fersk installering og da er ikke mange drivere installert oppå hverandre lenger. -- Håper dette kan komme til hjelp =) følte at jeg kunne prøve å hjelpe enn at en masse idioter skal komme med offtopic ting og svar som ikke egentlig inneholder noen nyttig info. M.V.H Chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå