Gå til innhold

Beste 17" CRT til spilling

Anbefalte innlegg

Er ute etter den beste 17" CRT skjemen til spillbruk.

Hvilket bilderør er best? Dimondtron? Trinitron?

har kikka på denne skjemen. Tror den skal være bra, men er ikke helt sikker. De ahr den vel heller ikke i sort.

Fint om noen kunne komme med noen bra skjerm-forslag ;)

/steinih

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt råd til deg er å kjøpe en LCD selv om du skal spille - LCD skjermene har blitt like bra til spilling som CRT. Hvis du ikke absolutt på død og liv bare SKAL HA CRT........

Nei det har de ikke, om spilling er det eneste som spiller inn på skjermvalget, så er crt et selvsagt valg.

AtW

Lenke til kommentar
Det er så små nyanser at da skal du jammen meg være en skikkelig hardcore gamer .................

Den har ikke ghosting, kontrasten er bedre, og refresh-raten er høyere, mer fleksibel på oppløsning, hva er det lcd er bedre på som kreves i spill?

Sier ikke at forskjellene er enorme, men hva er vitsen med å kjøpe ett produkt som er dårligere til det oppgitte bruksområdet, og også dyrere?

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Jeg skal _IKKE_ ha en LCD :p

Jeg har allerede en Samsung 193T silver 19" LCD ttil 7500,- og den er helt ubrulelig til spilling. Det er hele grunnen til at jeg skal ha en 17" CRT og ikke LCD.

Har sagt at jeg skal ha en CRT så det er ingen vits å gjøre om denne posten til å diskutere om jeg skal ha LCD eller CRT :p

Fint om noen har konkrete tips om skjermer som er gode også ;)

/steinih ;)

Lenke til kommentar
Ser du leter etter en 17" skjerm men jeg fåreslår denne Hyundai ImageQuest Q995 dette er en 19". Jeg har denne selv og er veldig fornøyd og kan anbefale den. Har hatt den i et år nå og angrer ikke på valget av skjerm. :green:

Det er en møkkskjerm, dårlige farger, uklart bildet til tider, vanskelig å få til å stille inn, og ser mest ut som en vanlig bua CRT som dem bare har putta flatt glass på.

Lenke til kommentar

Det har allerede blitt sagt men en liten titt på jmdata.as sin lagerliste ga følgende resultater i din prisklasse; (c/p)

21" Compaq V1100 (TCO99) - Nesten ny - Toppmodell - 1600x1200 v/85Hz 1950,

21" SGI (Sony) GDM-5411 Flatscreen - 100% Flatt billedrør - 1600x1200 v/85Hz 2650,-

Jeg har den Compaqen selv og er kjempefornøyd. Virkelig en bra skjerm. Sony skjermen har bortimot samme specs men med flattttt skjerm. Send dem en email og by 2500 for den så har du nok en deal. Legg merke til at det er 21! tommer dette her

:thumbs:

edit: c/p bugs

Endret av kjetilkb
Lenke til kommentar

Hehe som folk skal komme med anbefallinger om ting jeg ikke skal ha da :p

Jeg _skal_ ha en 17" CRT!! grunnen til det er at jeg spiller mye og reiser en del på LAN. Hadde det ikke vært for at jeg reiser en del på LAN hadde en 19" vært greit, men til det blir de for store og tunge. Grunnen til at jeg ikke skal ha LCD er jo de samme, som jeg har forklart i tidligere poster. btw har jeg en Samsung 193T silver fra før som er itl salgs..

Nå: er det noen som har noen _konkrete_ forslag til gode skjermer? :p

/steinih :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at du ikke ønsker å høre dette, men klarer ikke å la være ;)

Du sier at du drar ofte på Lan, ja da er LCD det ideelle.

Og en ting til, det finnes mange 17" LCD skjermer som fungerer veldig bra til spilling.

Bare se her :thumbup:

Sånn, nå skal jeg slutte å mase :D

Lenke til kommentar

heahaehae jeg gir meg over!!

"jeg _skal_ ja 17" CRT"....

Jeg har en en Samsung 193T LCD til 7k og en Hundai 15" LCD til 3k og for meg er de totalt ubrukelige til spilling. Grunnen til det er at jeg stiller store krav til skjemen når det gjelder spilling. Til alt annet bruk er de glimrende. btw begge de 2 skjemene er ca 4mnd gamle..

Så for siste gangen: noen forslag til _gode_ 17" CRT skjemer til spill-bruk? :p

/steinih :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...