maedox Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet noen om et program som kan slå av harddisker på kommando. Har søkt rundt og det er jo håpløst å finne. Vil igrunnen bare sjekke hvilken disk som bråker sånn i PCen min. Funka dårlig å drive og vente på at windows slår av diskene hvert tredje min, og litt ugunstig å ta ut og inn strømkabelen for hver disk tror jeg. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Knegg, i GNU/Linux tar "hdparm" saken. Men så lenge man kjører FascistOS, så... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 du kan jo slå av pcen, for så å dra ut strømmen, slå på igjen pcen, og gjenta prosedyre fra steg 1 til 3 for hver av de andre diskene Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Knegg, i GNU/Linux tar "hdparm" saken. Men så lenge man kjører FascistOS, så... Blæ! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja noe sånt kunne jeg også trengt... Har en disk som bråker som et uvær som jeg bare trenger en sjelden gang. Hadde vært greit å slippe å knote inne i kabinettet hver gang jeg skal ha noe fra den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå