Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jeg har nå anskaffet meg Winex3.3...! Kan jeg legge inn direct X? kan det hjelpe meg noe med noen på ytelsen? Og jeg har fått steam til og "funke" ikke noe feil uten om fps'en..! Jeg ligger på mellom 15 og 20fps..! er klarover att jeg ikke klarer og få topp ytelse i linux men må da gå ann og få litt mere? Har en xp 1800+ 512ddr og kjører fedora Endret 3. mars 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du har et bra skjermkort da? Med drivere rett installert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har ett GF 3 TI..! (4600 kortet er på til rep:P) Og har nyeste nvidia drivere så tror ikke det er det Lenke til kommentar
xeon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg fikk litt sjokk her om dagen når jeg fant ut at tuxracer hakka på laptoppen her om dagen.. gått fint før.. tror det er noe fedora har kødda til, men jeg gadd ikke undersøke saken.. finnes en viss mulighet for at det er noe glx e.l. som ikke er aktivert. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 skriv glxinfo, står det da "direct rendering = no" forklarer det fps'en. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Emulering er ikke like rask som å kjøre native, men du kan "kjekse" opp steam litt med denne tutorialen (counter strike) Der ligger det også en steam driver for nvidia kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå